حکایت یاشار سلطانی و بازگشت کاظم صدیقی به تریبون نماز جمعه تهران
به روز شده در      جمعه 24 فروردین 1403     -   Friday April 12 2024

یاشار سلطانی، خبرنگار افشاگر اختلاسگران و دزدان رژیم جمهوری اسلامی، با اشاره به بازگشت دوباره کاظم صدیقی به تریبون نماز جمعه تهران ، با انتشار پستی در شبکه اکس، حکایتی را روایت کرده که جای بسی تأمل است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
" ..رندی در شهری وارد مسجد شد و نماز جماعت بجا آورد.  پس از نماز برای مصافحه نزد پیشنماز رفت. دید که دستان پیش نماز بریده شده و در صورتش نگریست دید چشمانش کور شده ، دلیل را از او پرسید و دید زبانش قطع شده است.  متحیر سراغ پس نمازان آمد و علت را جویا شد.  گقتند: دزدی کرده بود، دستش را قطع کردیم، هیزی کرده بود، چشمش را کور کردیم، دروغ و تهمت می گفت: زبانش را بریدیم. رند متحیر پرسید: با این همه کرامت، پس چرا او را پیش نماز کردید؟ گفتند: برای آنکه با خیال راحت نماز بگذاریم و نگران تعرض به کفش ها و مشک هایمان نباشیم! "
 
کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران در توجیه افشای اسناد مربوط به فسادش گفت: «در این چند روز اخیر، شبکه‌های مجازی قتل‌گاه جوانان و مسلخ آبروها شده و این طلبه و سرباز ناچیز آن‌ها را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت موجب شدند که دل مردم شکست.»
 
صدیقی در ادامه این خطبه‌ها بدون ارایه سندی مدعی شد که افکار عمومی به حمایت از او برخاسته و در طی نزدیک به یک ماه گذشته، مردم او را که می‌دیدند، گریه می‌کردند!
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©