«جلیلی و پزشکیان»، دو روی سکه ای به نام «جمهوری اسلامی»
به روز شده در      چهارشنبه 13 تیر 1403     -   Wednesday July 3 2024

حسین رونقی در شبکه اجتماعی اکس با انتشار پستی، «سعید جلیلی و مسعود پزشکیان» را دو روی یک سکه، سکه ای به نام «جمهوری اسلامی» خواند و هر رأی به هر کدام از این افراد و اساساً مشارکت در انتخابات را، مصداق تأیید نظام جمهوری اسلامی و نادیده گرفتن جنایات و ظلم‌های این حکومت عنوان کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

حسین رونقی در این پست نوشت:

" روی سخنم با بیش از ۸۵ درصد جامعه ایران که در انتخابات نمایشی مشارکت نکردند و نخواهند کرد، نیست. آنها که با صدای بلند به حاکمیت «نه‌» گفتند، اما اکنون روی سخنم با اندک افرادی است که هنوز امید به اصلاح دارند.

تلاش ما این است که شما هم در کنار مردم ایران، با تحریم انتخابات به حکومت «نه» بگویید و همه کنار هم، این نمایش بی‌معنی و قدرت حاکم را به چالش بکشیم. تکلیف شخصی چون سعید جلیلی مشخص است. آنها که به جلیلی رأی می‌دهند از خود همین نظامند. اما اصلاح‌طلبان که خودشان بخشی از حکومت‌اند، با دروغ و فریب سعی می‌کنند خود را جدای از جمهوری اسلامی نشان دهند و چهره ناجی، آزادی‌خواه و مردمی به خود بگیرند تا رای بخش اندکی از جامعه که به تغییر از طریق صندوق رای امیدوارند را به‌دست آورند. باید به یاد داشت که اصولگرا و اصلاح‌طلب هر دو باورمند به حکومت هستند و از آن بهره می‌برند.

سعید جلیلی و مسعود پزشکیان هر دو خود «جمهوری اسلامی» هستند و هر رای به هر کدام از این افراد و اساسا مشارکت در انتخابات، مصداق تایید نظام، مشارکت در تداوم وضعیت موجود و نادیده گرفتن جنایات و ظلم‌ها است. اگر از خاتمی، پزشکیان، ظریف و روحانی بیشتر می‌نویسیم، برای آن است که این جماعت اهل فریب و دروغ، برای مُشتی ارزن تن به همه چیز می‌دهند. کسانی که عاملان اصلی «خاک پاشیدن روی حقیقت» در چند دهه گذشته و علت فجایع و جنایت‌هایی چون تسخیر سفارت آمریکا، جنایت ۱۸ تیر، آغازگر فیلترینگ و محدودیت اینترنت، قتل‌های زنجیره‌ای، کشتار آبان ۹۸، قطعی اینترنت، شلیک به هواپیمایی اوکراین و... هستند و باید در مقابلشان ایستاد. وقت آن رسیده که با اتحاد و ایستادگی، نقاب از چهره این فریبکاران برداریم و به سوی فردا یک گام برداریم."

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©