شاهزاده رضا پهلوی: اعتصاب پرستاران نمود دیگری از فساد، ناکارآمدی و ماجراجویی جمهوری اسلامی است
به روز شده در      سه شنبه 6 شهریور 1403     -   Tuesday August 27 2024

شاهزاده رضا پهلوی در پیامی در صفحات اجتماعی خود، اعتصاب پرستاران در اعتراض به دشواری‌های اقتصادی را نمود دیگری از بلایی خواند که فساد، ناکارآمدی و ماجراجویی‌هایی منطقه‌ای جمهوری اسلامی بر سر ایران آورده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
او در این پیام نوشت: " بیش از چهار دهه است که حلقه کوچکی از وابستگانِ ناکارآمدِ فرقه‌ای تبهکار، پست‌های مدیریتی را میان خود تقسیم می‌کنند و منابع کشور را در جیب خود و نزدیکانشان می‌گذارند و یا خرج تروریست‌های غیرایرانی می‌کنند. دستاورد این نشستگان بر سر سفره انقلاب، فقر، فلاکت، گرانی، بیکاری، و دل‌نگرانی دائمی برای اکثریت مطلق ایرانیان بوده است. این در حالی است که بسیاری از افراد کاردان که می‌توانند به سرعت کشور را دوباره بسازند و در مسیر ترقی و تمدن قرار دهند، یا گوشه‌نشینند و یا در صف مهاجرت قرار دارند. این وضعیت جز با به میدان آمدن برای گرفتن حق خود در همه زمینه‌ها، از معیشت و اقتصاد گرفته تا حقوق سیاسی و اجتماعی تغییر نخواهد کرد. "
 
شاهزاده رضا پهلوی در این پیام اظهار امیدواری کرد که پرستاران کشور بتوانند دست کم بخشی از حقوق اقتصادی خودشان را در مقابل جمهوری اسلامی بازپس گیرند.  وی در پیام خود تأکید کرد که حق معیشت بهتر، تنها منحصر به پرستاران سخت‌کوش‌ نیست، بلکه همه مردم ایران درآمدشان متناسب با تلاششان نبوده و شایسته رفاه اقتصادی و زندگی بهتری می باشند. 
 
شاهزاده از تمامی مردم ایران خواست تا برای گرفتن حقوق خود به میدان بیایند چراکه حق آنان در جیب حاکمان داخلی و تروریست‌های خارجی است. 
 
او اظهار امیدواری کرد در آن روز که ایران ما را ایرانیانی میهن‌دوست و کاردان در فرایندی شفاف و در چارچوب تامین منافع ملی اداره کنند، ملت ایران به رفاه و امنیتی که شایسته آن است خواهد رسید.
آن روز، روزی‌ست که ایران ما از شر جمهوری اسلامی رها باشد‌.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©