کالیفرنیا، ایالت طلایی برای مهاجران غیرقانونی می شود
به روز شده در      چهارشنبه 7 شهریور 1403     -   Wednesday August 28 2024

اکثریت دموکراتها در مجلس ایالتی کالیفرنیا قصد دارند مهاجران غیرقانونی را واجد شرایط برنامه ای با عنوان «رویای کالیفرنیا برای همه» نمایند و به آنها تا سقف 150 هزار دلار برای پیش پرداخت خانه کمک کنند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
مهاجران غیرقانونی مشمول این برنامه در حالی که سطح درآمد آنها بسته به شهری که به عنوان خریدار در آن زندگی می کنند کمتر از حد معین باشد، باید به عنوان اولین خریداران خانه باشند. 
این اقدام در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری انجام می شود که در آن مهاجرت یکی از موضوعات مورد توجه است و کمپین دانالد ترامپ تلاش می کند که کامالا هریس، معاون رئیس جمهور را با سیاست های مرزی دولت بایدن مرتبط کند که در بین رای دهندگان محبوبیت چندانی  ندارد.
 
فرماندار کالیفرنیا، گوین نیوسام که در مسیر مبارزات انتخاباتی کاملا هریس می باشد، در مورد امضای این لایحه در صورت تصویب قبل از 31 آگوست تاکنون سخنی نگفته است. 
 
در همین حال، کارولین لیویت، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ، به پولیتیکو گفت که این لایحه «اساساً ناعادلانه است، اما معمولاً سیاست دموکراتها همین است."
با این حال، قانون‌گذاران دموکرات در کالیفرنیا از این قانون دفاع کرده‌اند و استدلال می‌کنند که این قانون صرفاً برای دادن مزایای مشابه به ساکنان غیرقانونی این ایالت طراحی شده است.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©