افشای هویت ایرانی تبار دوست پسر معروف‌ترین خواننده و هنر پیشه سوئد
به روز شده در      چهارشنبه 18 شهریور 1394     -   Wednesday September 9 2015

«لایلا باگه» خواننده و هنر پیشه معروف سوئدی که یکی از سه داور اصلی مسابقه آیدل در تلویزیون این کشور است، در پی حضور با گردنبند «فروهر» که نشانه‌ای ایرانی محسوب می‌شود، در برنامه اخیر مسابقه کشف استعدادهای آیدل، مجبور شد اعتراف کند که مدتی است با یک پسر ایرانی تبار در رابطه عاشقانه است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

خانم لایلا باگه که در فهرست محبوب‌ترین چهره‌های موسیقی و سینمای سوئد در جایگاه سوم قرار دارد، در حال حاضر 41 ساله است و تا کنون دو ازدواج ناموفق را پشت سر گذاشته. او از ازدواج دوم خود دارای دو فرزند یازده و سه ساله است. این ازدواج در نوامبر سال گذشته میلادی به طلاق انجامیده بود.

با اینکه برخی شایعات در خصوص رابطه پنهانی خانم باگه در نشریات عامه پسند سوئد مطرح بود اما این هنرپیشه در ماه‌های گذشته کوشیده بود تا در خصوص دلایل طلاق خود و احتمال وجود رابطه عاشقانه جدیدش از پاسخ به رسانه‌ها خودداری کند.

اما سرانجام حضور خانم باگه با  گردنبندی با نشان فروهر به سرعت موجب شد تا شایعاتی که در سه ماه گذشته و پس از رویت او با یک جوان ایرانی‌سوئدی به نام کوروش کنعانیان در یک کلاب خصوصی در سانفرانسیکو در ایالت کالیفرنیای آمریکا، مطرح بود، قوت بگیرد و سرانجام این هفته آن دو برای اولین بار در استکهلم با هم قدم زدند تا به شایعات پایان دهند.

کوروش کنعانیان 24 ساله و تبعه سوئد است و تا پیش از این به عنوان کارگزار یک شرکت خدمات بیمه در استکهلم مشغول به فعالیت بوده است. او یک زندگی معمولی دارد و حتی پس از آنکه دوست دختر مشهورش درباره رابطه عاشقانه با او در گفتگو با خبرنگار روزنامه «افتون بلات» چاپ سوئد گفتگو کرد، حاضر نشد به سوالاتی درباره خود به همان خبرنگار پاسخ دهد.

افشای این رابطه موجی از واکنش‌ها را در رسانه‌ها و محافل هنری سوئد به دنبال داشته است تا آنجا که «باوندین بلا» دیگر هنرپیشه زن سرشناس این کشور که لقب زیبای سوئدی را یدک می‌کشد در فیس بوک خود نوشت در زمان تحصیل در دبیرستان با کوروش همکلاس و به شدت عاشق او بوده است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©