نماینده ایرانی پارلمان کانادا خواستار آزادی محمدعلی طاهری شد
به روز شده در      جمعه 10 شهریور 1396     -   Friday September 1 2017

علی احساسی نماینده ایرانی تبار پارلمان کانادا با حضور در تجمع گروهی هواداران محمدعلی طاهری در تورنتو، خواستار لغو حکم اعدام و آزادی این زندانی عقیدتی در ایران شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

آقای احساسی که نماینده مردم تورنتو در پارلمان فدرال کاناداست، عصر روز 5 شنبه 31 آگوست 2017 به دعوت خواهر محمدعلی طاهری در جمع گروهی منسجمی  از هواداران آقای طاهری که در یکی از میادین اصلی شهر تونتو برای اعلام اعتراض خود به صدور حکم اعدام برای محمدعلی طاهری تجمع کرده بودند حاضر شد و همصدا با آنان خواستار لغو حکم اعدام و آزادی محمدعلی طاهری شد.

این نماینده ایرانی تبار پارلمان کانادا ضمن حضور در میان جمع هواداران آقای طاهری، در کنار خواهر محمدعلی طاهری ایستاد و همانند گروهی از شاگردان او ماسکی تهیه شده از تصویر محمدعلی طاهری را بر صورت خود گذاشت تا نشان دهد علاوه بر نگرانی برای وضعیت این زندانی، نگرانی های ناشی از سرکوب مردمی و بازداشت هواداران و شاگردان آقای طاهری در ایران را درک می کند.

علی احساسی در سخنان کوتاهی که برای حضار ایراد کرد، آنان را آزاد اندیشانی خواند که برای 109 هفته متوالی تا اکنون راهی که مرحومه عزت الملوک طاهری پایه گذاشت را با برپایی بی وقفه تجمعات آزدی خواهانه خود ادامه داده اند و افزود: «محمدعلی طاهری سفیر صلحی است که ما باید با ایمان و پایداری برای آزادی او در وسع کاری خود بکوشیم و امیدوارم که به زودی حامل پیام های خوشی باشم».

یکصد و نهمین تجمع اعتراضی خانواده و هواداران محمدعلی طاهری در حالی در تورنتو(کانادا) برگزار شد که در ایران و در پی صدور حکم اعدام برای این زندانی عقیدتی، تنی چند از هواداران او در شهرهای مختلف به دلیل آنچه «زمینه چینی برای حضور اعتراضی در خیابان» توصیف شده از سوی نهادهای امنیتی بازداشت شده اند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©