تورم، مالیات، بالا رفتن بهره ها و راه حل این مسائل
به روز شده در      چهارشنبه 5 مرداد 1401     -   Wednesday July 27 2022

چند ماه اخیر در تاریخ آمریکا به عنوان یک زمان بسیار آشفته اقتصادی به ثبت خواهد رسید. بالا رفتن یکباره بهره ها تاثیر خود را در مستغلات و املاك «چه تجاری و چه مسکونی» گذاشته و این روند ادامه خواهد داشت، مخصوصاً در جنوب کالیفرنیا، زیرا كه بسیاری از خریداران بالقوه را حذف کرده است و مي تواند بازار را به بازار خريداران Buyer Market تبديل كند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
 در قسمت تورم و تاثیر آن در زندگی کافیست به اتومبیل خود و افزایش قیمت در پمپ بنزین را مشاهده کنید. مالیات هم با لایحه جدیدی که در راه است ، مالیات بر درآمد را برای بسیاری از اشخاص افزایش خواهد داد  و اگر شما در طول سالها ثروت و اندوخته اي براي خود و خانواده بدست اورده ايد، آنگاه ماليات بر ارث بسيار مهم خواهد بود. چون وقتي كه Exemption, يا معافيت اندازه اي از ثروت شما كه شامل ماليات بر ارث نمي شود كاهش پيدا كند، بنابراين ماليات بر ارث كه فرزندانتان بايد بپردازند به مراتب بيشتر خواهد شد. 
خوشحالم که به اطلاعتان برسانم که در دفتر ما شما می توانید با روش های مختلف در امور مالی، مالیاتی، بازنشستگی و نوع سرمایه گذاری که بر اساس زندگی شما طراحی و آماده خواهد شد آشنا شوید. شما حتی با یک تلفن به شماره 9000-205-310 زنگ بزنید و بگویید ایرانشهر و ۲۰ دقیقه بدون هزینه سوالات خود را مطرح کنید و راه حلی که بر اساس زندگی شما به طور ویژه Exclusive بیان می شود را دریافت کنید.

 

آنجلو طالبی 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©