برگزاری فستیوال نوروزی تهرانجلس با حضور نویسندگان و هنرمندان ایرانی
به روز شده در      جمعه 25 اسفند 1402     -   Friday March 15 2024

فستیوال نوروزی تهرانجلس در روز یکشنبه 24 مارچ 2024 ( برابر با 5 فروردین 1403) از ساعت 1:30 تا 4:00 بعدازظهر در محل کتابخانه مرکزی لس آنجلس واقع در خیابان پنجم برگزار خواهد شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
در این فستیوال، برنامه های هنری شاد و تفریحی از جمله رقص، موسیقی و نمایش موزیکال اجرا می شود و برنامه های دیگری از جمله گفتگو با نویسندگان، بازی های فرهنگی و کاردستی هایی برای گروه های سنی مختلف تدارک دیده شده است. 
 
لازم به ذکر است که شرکت کتاب نیز در این جشنواره نوروزی حضور خواهد داشت و نسخه چاپی «ایرانشهر نوروزی» به صورت رایگان در  اختیار شرکت کنندگان در این جشنواره قرار خواهد گرفت. 
 
گفتنی اســت که در طراحی ساختمان تاریخی کتابخانه مرکزی نشانه هایی از فرهنگ و تمدن پارسی به روشنی به چشم می آیند که از آن جمله می توان به طراحی باغ های مگوایر اشاره کرد.
معمار ساختمان کتابخانه مرکزی، آقای گودهیو، در سال ۱۹۰۱ سرتاسر سرزمین پارس، از دریای خزر تا خلیج پارس، را سفر کرده و ایده آبنماهای طبقاتی و دو ردیف درختان سرو در باغ مگوایر کتابخانه مرکزی را از باغ های ایرانی الهام گرفته است.  افزون بر آن، نام ابوعلی سینا به عنوان نماینده خرد مردمان سرزمین پارس در میان دیگر ناموران بر سردر این کتابخانه حک شده است.
کتابخانه لس آنجلس ۷۲ شعبه در سراسر این شهر دارد و خدمات خود را به تمامی ساکنان ایالت کالیفرنیا به رایگان ارائه می دهد. مجموعه های کتابهای فارسی در ۱۳ شعبه کتابخانه قابل دسترسی می باشند.  
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©