اندر ریاکاری و تبهکاری محمدباقر قالیباف
به روز شده در      پنجشنبه 7 تیر 1403     -   Thursday June 27 2024

محمدباقر قالیباف یکی از کاندیداهای انتصابات ریاست جمهوری اسلامی است که ریاکاری ها و تبهکاری هایش زبانزد خاص وعام است، از«سیسمونی گیت» گرفته تا اعلام «اختلاس های مالی» این ریاکار. اما نگارنده سطور در آستانه این انتصابات مدرک مکتوبی را می خواهد افشا کند که تاکنون کسی به آن نپرداخته است و لازم است در کارنامه این جرثومه فساد ثبت گردد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
 
مهران کامروا، پروفسور ایرانی تبار دانشگاه آمریکایی جورج تاون در قطر می باشد که صاحب تالیفات متعددی است از جمله کتابی با عنوان «خاورمیانه معاصر» (The Modern Middle East  ) که در سال ۲۰۰۵ میلادی توسط انتشارات دانشگاه‌های یو سی ال ای و برکلی  منتشر شده است. 
 
این کتاب  با عنوان « خاورمیانه معاصر» در سال ۱۳۹۸ خورشیدی (۲۰۱۹ میلادی) توسط دکتر! محمدباقر قالیباف (عضو هیأت علمی دانشگاه تهران) و دکتر سید موسی پورموسوی (عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین) ترجمه شده و بوسیله نشر قومس در ایران چاپ و منتشر گردیده است. 
 
این کتاب به طور کامل توسط نگارنده بازبینی نشده ولیکن حداقل در یک مورد آن که آشکارا نسبت به نسخه اصلی به زبان انگلیسی مخدوش گردیده را این جا منعکس می کنم.
 
در کلیشه صفحه ۷۲ کتاب به زبان انگلیسی ،  پایان پاراگراف آخر و کلیشه صفحه ۹۹ ترجمه فارسی کتاب، چنانچه ملاحظه می کنید در متن انگلیسی کوچکترین اشاره ای به انگلیس نشده است و از خامه ی مترجمین تراوش کرده است. 
 
لازم به یادآوری است که دولت انگلیس در قطعنامه مجمع عمومی سازمان‌ملل متحد در تقسیم سرزمین یهود به دو کشور یهودی و عربی در نوامبر سال ۱۹۴۷ رأی ممتنع داد و در ۱۴ ماه می ۱۹۴۸ زمان خروج نیروهایش از این منطقه هیچگونه تسهیلاتی برای آن که قطعنامه مجمع عمومی به درستی انجام شود در نظر نگرفت.
 
انگلیس یک سال پس از استقلال اسرائیل آن را به صورت دوفاکتور (May 1949) و در نهایت دو سال پس از استقلال اسرائیل به عنوان دولت کامله الوداد در ۲۸ اپریل ۱۹۵۰ به رسمیت شناخت.  
 
نویسنده : بیژن خلیلی 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©