المپیک پاریس: ورزش یا نفرت
به روز شده در      پنجشنبه 11 مرداد 1403     -   Thursday August 1 2024

ناتالی سنندجی- خبرنگار نیویورک پست: بازی های المپیک قاعدتاً باید فرصتی برای کشورهای جهان باشد که اختلاف های سیاسی را کنار بگذارند و در محیطی دوستانه و خالی از تنش، به رقابت سالم بپردازند و در کنار یکدیگر این رویداد را جشن بگیرند . اما بازی های المپیک امسال در پاریس به فرصتی دیگر برای یهودستیزان به ویژه رژیم جمهوری اسلامی تبدیل شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
در جریان چندین مسابقه از جمله بازی بین تیم فوتبال مردان اسراییل با تیم های پاراگوئه و مالی معترضان شعار "هایل هیتلر" ( به معنای زنده باد هیتلر) سر دادند و تابلویی را که بر روی آن نوشته شده بود "المپیک نسل کشی" به نمایش در آوردند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حتی به شدت از فرانسه برای افزایش سپر امنیتی از تیم اسراییل انتقاد کرد و مدعی شد که محافظت از به گفته آنان «کاروان آپارتاید و رژیم تروریستی صهیونیستی به کودک کشان» مشروعیت می بخشد.
 
در سال 2021 علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، به ورزشکاران ایرانی هشدار داده بود که در جریان مسابقات ورزشی اجازه ندارند با رقیبان اسراییلی خود دست بدهند و یا با آنها به رقابت بپردازند.
مشکل در اینجا، مردم ایران نیستند که خودشان هم در کشورشان زندانی هستند، بلکه مشکل، رژیم جمهوری اسلامی است که مردم ایران را به اسارت گرفته است و در حال حاضر پرچمدار یهود ستیزی است.
 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©