تا کسانی نگویند «ما این را دیدیم و هیچ نگفتیم»!
به روز شده در      پنجشنبه 25 مرداد 1403     -   Thursday August 15 2024

این تصویر از سوی خانم پزشکی این هفته به تکست تلفن من ارسال شد و من پاسخی دادم و ایشان پاسخی به من و ادامه آنها. این جا همه این ها را می گذارم ‌تا کسانی نگویند « ما این را دیدیم وهیچ نگفتیم» و داوری آن با شما و تاریخ.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
خانم دکتر … گرامی،
 
 با درود من بسیار در شگفت هستم که چگونه شما با انتشار این پست ها به تبعیض نژادی دامن می زنید؟
 
 ۱- تبار خمینی هندی است ، این چه ارتباطی به شیطان جلوه دادن هندی ها دارد؟ فرهنگ و ادبیات ایران زمین ریشه های چند هزار ساله در فرهنگ هند دارد. هند مرکز پارسیانی است که پس از هجوم اعراب به آن سرزمین پناهنده شدند و هندوها از آنان پذیرایی کردند. در دوران استبداد سیاه شیعی مذهب سلسله صفویه شاعران و ادبای بسیاری از ایران مهاجرت و یا به تعبیر درست تر از ایران فرار کردند و به هندوستان نقل مکان کردند و هندوان پذیرای آنان شدند. نخستین کتابهای چاپی فارسی در لکنهو هند برای نیاکان من و شما زیر چاپ رفت و ما توانستیم از طریق آن کتابها و دانشی که می گسترانید به درجه فضل و دانش نائل شویم، اگر خمینی شیطان صفت بود و ایران ستیز به هندیان و هندوستان چه ارتباطی دارد. ؟ آیا هندیان منافعی از پیروزی ضحاک زمان یعنی خمینی برده اند؟ ضمنا خمینی از منطقه کشمیر است و مسلمان و شما به جای آن که ایدئولوژی خمینی را به مهمیز نقد بکشانید به تبار هندی او گیر داده اید؟
 
 ۲- خانم هریس تبار هندی دارد؟ خوب داشته باشد. مگر ما که تبار ایرانی داریم و از بین ما جنایتکارانی مانند رئیسی و خلخالی و… به طهور رسیده اند ما و ملت ایران جنایتکار تلقی می شویم؟ این طرز برخورد شایسته افراد فرهیخته نیست. شما اگر با سیاستهای خانم هریس مشکل دارید آن ها را به بوته نقد بگذارید. و مطلب دیگر به نظر می رسد گلوبالیست بودن شده دشنام در حالی که من و شما که از ظلم و ستم جمهوری اسلامی ایران به این کشور آمده ایم محصول گلوبالیسم هستیم. کشور میزبان ما یعنی ایالات متحده ما را پذیرفته و به ما و به فرزندان ایران زمین و بسیاری از کشورهای دیگر جا و امکانات زندگی را فراهم نموده است، این همه قدر ندانستن آیا شایسته است؟
 
 ۳- خانم هریس که از یک خانواده هندی تبار آمده و از سوی دیگر رنگین پوست باید قاعدتا مورد تقدیر و تحسین ما واقع شود که توانسته نردبان ترقی را این چنین بپیماید. آیا ما آرزو نمی کنیم که یکی از فرزندان ایرانی تبار به هم چنین موقعیتی دست یابد و اگر روزی چنین شد آن گاه اگر یک هندی بیاید و یک پوستر بگذارد و در آن بنویسد که «کیمیا پردیس ایرانی تبار که هم زاد قاسم سلیمانی است که صدها امریکایی را به خاک و خون کشیده است چگونه می خواهد به امریکا خدمت کند؟” این نوع هم سان گرایی نمونه های بسیار روشن مغالطه است که البته خوشبختانه در امریکا و بافت حقوقی این کشور خریداران زیادی ندارد وگرنه این چرخه باطل ، سبب نابودی دموکراسی و آزادی خواهی این کشور می شد. خانم دکتر  به قول سهراب سپهری «چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید».
 
و ایشان در پاسخ من نوشتند
 
جناب خلیلی،
شما کمی در این باره کم لطفی کرده و هدف اصلی پیغام را متوجه نشدید. نخست وزیر انگلیس هم هندی تبار است و انگلستان را به بدبختی اسلام گرایان کشیده. دلیل این نیست که همه هندی ها بد باشند ولی چند نمونه آنها در سیاست کشور های دیگر باعث‌ بدبختی شده. سابقه کاملا هریس را مطالعه بفرمایید و ویدیو‌های اورا هم مشاهده کنید. او اول خود را هندی زاده معرفی کرد و از زمانی که‌معاون بایدن شد، خود را سیاه پوست نام‌ میبرد. ایشان و‌ خانواده اش کمونیست هستند و شواهد بسیاری برای اثبات آن است. خمینی و‌ کاملا «حریص» از خیانتکاران به انسانیت هستند . شما باید خبر داشته باشید که چه تعداد ایرانی در امریکا وابسته به نایاک و‌ جمهوری اسلامی هستند ولی در ظاهر خود را میهن دوست میدانند. حتی خانم یاسمین پهلوی در ویدیویی مستند ، هنگامی که مردم فریاد می زدند : رضا شاه روحت شاد، ایشان مانع ابراز چنین شعاری شدند. 
 
و من در پاسخ نوشتم:
 
 بسیار متاسفم که بر مطلبی پای می فشارید که هیچ وجاهتی از هیچ‌ جنبه ای ندارد بزرگ‌ترین و وحشتناکترین جنایت‌ها از همین مغالطه ها بر آمده است که هولوکاست برجسته ترین آن هاست این استدلال شماست. 
خمینی= هندی تبار= تبهکار
هریس= هندی تبار= ؟ 
 و به این ترتیب هریس را تبهکار قلمداد می کنید یک بار دیگر از این که شما پیام آور یک چنین برداشتی هستید متاسفم.
 
 و پاسخ مجدد ایشان:
 
باز هم‌ شما برداشت اشتباه کردید. اگر شما طرفدار کاملا «حریص» هستید ، این نظر شما است. او امریکا را نابود خواهد کرد. او بسیار نادان و‌چپ‌گرا‌ است. امیدوارم بزودی جمهوری خواهان امریکا که واقعا میهن دوست هستند بر گردند. بحث‌ منطقی را با نوشتن مختصر نمی توان انجام‌ داد. خوشحالم‌ که‌ شما کتاب های امیر عباس فخر اور، میهن پرست دانا و پاک سرشت ایران را چاپ کردید ‌‌این نکته بسیار مثبتی است که خانه‌ کتاب برای آگاهی مردم انجام داد. چون‌ شما در لیست بودید این صفحه برایتان امد وگرنه تمام‌ کسانی که انرا دریافت کرده بودند ، به نحوی انرا تایید کردند‌ و‌ فقط  شما اعتراض نمودید. به هر حال بگذارید این بحث بین‌ من و شما پایان یابد.
و من هم برای ایشان نوشتم: 
 
نادانی و‌ چپگرایی او را زیر ذره بین قرار دهید نه تبار او را شما در برچسب زنی هم حتی به من هم مضایقه نکردید. شما بحثی منطقی را به یک بحث شخصی تبدیل کردید باز هم‌ متاسفم.
 
 (دو خط سرخ ضربدر از من است چرا که با این همانند سازی موافق نیستم).
 
نویسنده: بیژن خلیلی
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©