انجمن فیلمسازان مستقل ایرانی در «فلش ماب» جشنواره ونیز شرکت می کند
به روز شده در      سه شنبه 13 شهریور 1403     -   Tuesday September 3 2024

انجمن فیلمسازان مستقل ایرانی از جامعه هنر و سینمای جهانی دعوت کرد تا از غرفه این انجمن در جشنواره ونیز بازدید بعمل آورند و یک اعلامیه همبستگی با فیلمسازان مستقل ایرانی و مدافعان آزادی امضا نمایند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
انجمن فیلمسازان مستقل ایران (IIFMA) به مناسبت بزرگداشت خیزش «زن، زندگی،آزادی» قصد دارد در «فلش ماب»( گردهمایی گروهی غیرمنتظره و هدفمند) هشتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز شرکت کند. این رویداد با مشارکت انجمن دموکراتیک ایرانیان ونیز در تاریخ 5 سپتامبر سال جاری از ساعت 14 تا 18:30 در مقابل ورودی جشنواره برگزار می گردد.  
 
هدف از برگزاری این رویداد، جلب توجه جهانی به شرایط وخیم فیلمسازان و هنرمندان ایرانی است که همچنان از شرایط ظالمانه جاری رنج می برند.
 
طی یک سال گذشته دادگاه های قضایی حکومت جمهوری اسلامی که با اقداماتی از جمله قتل پنج فیلمساز معروف، حبس های ناعادلانه، ممنوعیت کار و ممنوع الخروجی و سایر مجازات های سنگین دیگر، جامعه هنری را مورد هدف قرار داده و سینمای ایران را خدشه دار کرده است، خود تأکیدی بر ترس این رژیم از آزادی بیان است.  
 
انجمن فیلمسازان مستقل ایرانی (IIFMA) که خواستار پایان دادن به ظلم در ایران و خواهان آزادی همه زندانیان سیاسی و لغو مجازات اعدام شده است، از فیلمسازان، هنرمندان و چهره های برجسته دعوت نموده است در نمایش همبستگی در این رویداد به آنها بپیوندند.
 
ترجمه: گروه خبری ایرانشهر
منبع خبر: 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©