راستی آزمایی تملک 30 درصد زمین های کشاورزی اوکراین توسط کمپانی BlackRocks
به روز شده در      پنجشنبه 22 شهریور 1403     -   Thursday September 12 2024

دوستی قدیمی از اسپانیا زنگ زد و سپاسی داشت برای یادآوری در ارسال ایمیل هفتگی نشریه ایرانشهر و از من خواست دیدگاهم را در مورد انتخابات آمریکا بگویم و من هم نقاط قوت و ضعف هر یک از دو‌کاندیدا را بر شمردم. اما، در میانه گفتگو متوجه شدم ایشان به سختی هوادار پوتین و حمله تجاوزکارانه روسیه به اوکراین هستند که اتفاقا و دست بر قضا از این افراد در جامعه ایرانی خارج از کشور چه از طیف چپ و چه از طیف راست کم نیستند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
این دوست با شدت و حدت می گفت که شرکت BlackRocks کلیه زمین های کشاورزی اوکراین را مالک شده است و تمام این جنگ‌ها برای آن است که دولت پنهان بر جهان تسلط بیشتر داشته باشد و به هیچوجه پوتین نه جنایتکار است و نه تبهکار بلکه او با این سرمایه داری ضد بشری در جنگ است. جدا” کلافه شده بودم و از ایشان خواستم برای صدق گفتارش موضوع را قلمی کند و مدرکی و سندی را همراه کند و خوشبختانه لینک مطالب ادعایی را فرستاد. متاسفانه دروغ پردازی ها به حدی گوبلزی است که اگر تحقیق نکنی حتما در چاه ویل این ضد اطلاعات گرفتار می شوی و اما چگونه.
 
در این ضد اطلاعات ادعا می شود که:
 
1-شرکت BlackRocks مالک الرقاب بسیاری از برندهای اصلی موسسات در سطح جهان است، بنابراین سرمایه داری نئولیبرال دارد جهان را قورت میدهد ( جالب است بدانیم که سرمایه این شرکت  9 تریلیون دلاری از سوی مردم عادی آمریکا و جهان تامین می شود و وظیفه این شرکت این است که هر برندی منفعت می دهد، سهام آن را می خرند و در مجموع این شرکت صاحب سهام شرکتها و موسسات بزرگی است ولیکن در هر یک از این برندها فقط   درصد کوچکی از  سهام آنها را دارد یعنی در تصمیم گیری هیچ شرکتی نمی تواند دخالت کند. به جدول لینک زیر مراجعه کنید تا خودتان ببینید 
و چند مثال از این مالکیت و درصد سهامی که دارد: آمازون -1.28 درصد - متا [ صاحب فیس بوک و اینستاگرام و واتساپ 2.85 درصد ، تسلا 0.48 درصد.] 
 
2-مدیر عامل این شرکت در تابستان با زلنسکی دیدار کرده است : نتیجه گیری ، بنابراین توطئه دولت پنهان تکمیل شده است. در حالی که همه می دانیم زمانی که جنگی اتفاق می افتد همه سرمایه داران به فکر آن هستند جنگ که تمام شد بروند و در آن سرزمین سرمایه گذاری کنند تا هر چه بیشتر به سهامدارانشان منفعت برسانند. برای نمونه آلمان پس از جنگ دوم جهانی است. بنابراین مدیر عامل این شرکت نیز برای سرمایه گذاری پس از جنگ و منفعت سهامدارانش به اوکراین رفته و زلنسکی هم به خاطر بازسازی میهنش می خواهد هر چه بیشتر سرمایه داران را تشویق کند که در مملکت او سرمایه گذاری کنند. 
 
3- در لینک دیگری زلنسکی را دلقک و عروسک خیمه شب بازی شرکت های بزرگ قلمداد نموده است. بنابراین او شایسته دفاع از میهن خود نیست. آیا این نوع برداشت، برداشت صحیح و قضاوت درستی است. برای نمونه ما می توانیم رونالد ریگان را که هنرپیشه سینما بویژه در فیلم های وسترن بازی می کرد، ششلول بند بنامیم و به نهاد ریاست جمهوری آمریکا بزرگترین دموکراسی تاریخ بشری اهانت کنیم؟
 
4- ادعا کرده اند که کلیه زمین های کشاورزی اوکراین را این شرکت از دولت و یا کشاورزان اوکراینی به ثمن بخس خریداری کرده اند و یا تصاحب کرده اند. به طور کلی طبق قانونی که در پارلمان اوکراین به تصویب رسیده است هیچ تبعه خارجی نمی تواند و حق ندارد در اوکراین صاحب زمین باشد و این فرضیه از بیخ و بن دروغ است و فریبکاری. برای صدق گفتارم به لینک زیر مراجعه کنید تا ببینید پوتین جنایتکار و تبهکار که دست در دست جمهوری ننگین دامن اسلامی دارد و موشکهای بالستیک از این رژیم ضد بشری می گیرد که اهالی شهرها و روستاهای بی فاع اوکراین را به قتل برساند که این پروپاگاندای گوبلزی چگونه دروغ پراکنی می کند.
 
 
 
امیدوارم دوست گرامی با خواندن این چند پاراگراف قانع شده باشد هر چند ما ایرانیان عزیز یاد نگرفته ایم که در هیچ بحثی عقب نشینی کنیم.
 
نویسنده: بیژن خلیلی
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©