نام فرد دستگیر شده در آلبانی، فهیمه اروانی است
به روز شده در      سه شنبه 28 اردیبهشت 1395     -   Tuesday May 17 2016

یک منبع مطلع به خبرگزاری ایرانشهر گفته "فهیمه اروانی" همان زنی‌ است که گفته می‌‌شود در کشور آلبانی دستگیر شده و جمهوری اسلامی خواهان انتقال او به ایران بوده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

این منبع مطلع که یکی‌ از اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق است در همین ارتباط گفت موضوع دستگیری فهیمه اروانی قدیمی است و ربطی به مسائل سازمان مجاهدین خلق و اقداماتش در ایران ندارد.

گفته می‌‌شود آلبانی این فرد را آزاد کرده و حاضر به بازگرداندن او به ایران نیست.

دو روز پیش، سخنگوی نیروی انتظامی در ایران گفته بود فرد شناسایی شده عضو گروه مجاهدین خلق و یک "زن" است که بر اساس بررسی‌های به‌عمل آمده، در حادثه "بمب‌گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی" دست داشته است.

در همین حال، حسین اشتری، فرمانده پلیس دیروز گفت آلبانی حاضر به استرداد این فرد نیست در حالی‌ که پیشتر سخنگوی این نهاد اعلام کرده بود متهم دستگیر شده، در حال انتقال به ایران است که پس از انتقال در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

پرونده بمبگذاری‌های دهه ۱۳۶۰ خورشیدی در حالی دوباره داغ شده است که کمتر از سه ماه پیش کتابی تحت عنوان «رفیق آیت الله» با موضوع دست داشتن علی خامنه‌ای و سازمان امنیت اتحاد جماهیر شوروی در این وقایع منتشر شده بود. 

پیش از افشای هویت خانم اروانی که به تازگی از عراق به آلبانی منتقل شده است، گمان می رفت هدف شناسایی شده در ارتباط با بمبگذاری‌های دهه ۱۳۶۰ خورشیدی مسعود کشمیری باشد.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©