علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق استقلال در نیویورک به تماشای کشتی زنان نشست
به روز شده در      جمعه 31 اردیبهشت 1395     -   Friday May 20 2016

علي فتح الله زاده، مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال تهران و یکی از ارکان مدیریت امنیتی- نظامی در ورزش ایران كه حضور بانوان در ورزشگاه ها را غیر قانونی مي دانند، در جریان مسابقات کشتی زنان در تایمز اسکوئر نیویورک مشغول تماشای یکی از این مسابقات است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

انتشار این تصویر از فتح الله زاده که به دلیل خویشاوندی با مقامات ذی نفوذ در دفتر رهبر ایران به مسئولیت اراده باشگاه استقلال تهران گماشته شد، موجی از اعتراض نسبت به دو رویی مقامات ایران را برانگیخته است.

علی عالمی روزنامه نگار ورزشی نویس ایرانی که این تصویر را برای نخستین بار در فیسبوک خود منتشر کرد می نویسد:«علي فتح الله زاده چهارمين نفرِ نشسته درصندلي جلو، از سمت چپ است. بخشي از بدنه مديريتي اين كشور كه حضور بانوان در ورزشگاه ها را هم حرام مي دانند! حاج فتل با لبخند رضايت، صحنه مُچ گيري از پا و احتمالا خاكِ حريف را نظاره مي كند، لب تا بناگوش باز است.»

آقای عالمی در ادامه افزوده:«سالهاست مي دانيم دل و زبان مسئولان يكي نيست. براي همين حرف هايشان نه تنها تاثيري ندارد بلكه اغلب مايه تمسخر جامعه است. مديراني كه با تناقض هايشان، دروغ هايشان و چشمهاي ذوق زده شان، كشوري را به بن بست رساندند. گشت نامحسوس براي براي اين مديران راه بيندازيد نه مردم!»

لازم به توضیح است فتح الله زاده همراه با تیم منتخب کشتی ایران و به خرج فدراسیون کشتی آمریکا به این کشور آمده است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©