سریال کمدی تازه با بازی ماز جبرانی در شبکه CBS آمریکا
به روز شده در      یکشنبه 26 دی 1395     -   Sunday January 15 2017

مازیار جبرانی بازیگر و کمدین مشهور ایرانی‌آمریکایی پس از مدتی دوری از تلویزیون با سریال جدیدی به تلویزیون باز می گردد، این مجموعه کمدی «سوپریور دوناتس» نام دارد و پخش آن از ماه فوریه در شبکه «سی.بی.اس» آغاز می شود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

«سوپریور دوناتس» داستان «آرتور» صاحب یک کافی شاپ و شاگردش «فرانکو»در شهر شیکاگو است که درگیر ماجراهای جالب و خنده‌داری می‌شوند، آرتور سفید پوست و فرانکو آفریقایی تبار است.

این مجموعه تلویزیونی از نمایشنامه مشهور «سوپریور دوناتس» نوشته «تریسی لتز» الهام گرفته شده، اثری تحسین برانگیز که جایزه پولیتزر را هم برد.

تهیه کنندگان این سریال شخصیت‌های جدیدی به داستان اضافه کرده‌اند و با استفاده از چاشنی طنز و شوخی به بیان برخی ناهنجاری های اجتماعی و تابوهای فرهنگی در آمریکا می‌پردازند.

مازیار جبرانی یکی از شخصیت‌های اصلی «سوپریور دوناتس» است و نقش یک تاجر عراقی را بازی می کند، او در تمامی قسمت‌های این مجموعه تلویزیونی حضور دارد و تصویر مثبتی از خاورمیانه و مردمانش ارائه می‌دهد.

مازیار جبرانی در سال های اخیر به عنوان بازیگر میهمان در سریال‌های تلویزیونی بسیاری حضور داشته ولی در «سوپریور دوناتس» جزو بازیگران اصلی است و در صحنه‌های مختلفی دیده می شود.

به گفته «گرت داناوان» یکی از تهیه کنندگان، «سوپریور دوناتس»، یک سریال کمدی است و با هدف سرگرمی تماشاگران ساخته می شود، با این حال آنها به برخی از موضوعات داغ روز نیز می پردازند، مسائلی چون نژاد پرستی، اسلام هراسی، تبعیض های جنسیتی و یا کنترل اسلحه.

سال گذشته یک قسمت از این سریال تلویزیونی بصورت آزمایشی تولید شد ولی شبکه «CBS» از نتیجه کار راضی نبود و آن را تأیید نکرد. بر اساس برنامه اعلام شده، پخش این مجموعه تلویزیونی از دوشنبه دوم فوریه 2017 از این شبکه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©