سخنرانی چند فعال سیاسی ایرانی تبار در حاشیه نشست کنگره آمریکا
به روز شده در      سه شنبه 16 خرداد 1396     -   Tuesday June 6 2017

«ما شورای مردمی» نام همایشی است که در تاریخ پنجشنبه هشتم ژوئن 2017 با بحث درباره رویکرد سیاست خارجی ایالات متحده آمریکا در قبال حکومت جمهوری اسلامی و مردم ایران برگزار خواهد شد. این همایش با همکاری و هماهنگی دفتر آقای «پاتریک میهن» نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا برگزار خواهد شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

«ما شورای مردمی» در تلاش است تا مجاری نوینی برای ارتباطات بین فعالان دموکراسی­ خواه ایرانی آمریکایی و قوه مقننه ایالات متحده ایجاد کند تا در سایه آن بتوان در سیاست­گذاری­ خارجی آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران و مردم این کشور بحث و تبادل نظر کرد.

اشخاصی که در «ما شورای مردمی» گرد هم آمده­‌اند، از طیف­‌های گوناگون فکری و عقیدتی ایرانی­‌آمریکایی هستند تا بتوانند موضوع ذکر شده را از زوایای مختلف و دیدگاه­‌های متفاوت مورد بررسی قرار دهند و صدای دموکراسی­ خواهی مردم ایران را به گوش قانون­گذاران آمریکایی برسانند تا در سیاست­گذاری­‌های ایشان در قبال حکومت جمهوری اسلامی و مردم ایران موثر افتد.

بالا بردن سطح آگاهی جامعه جهانی درباره نقض دهشتناک و مستمر حقوق بشر در داخل ایران و منطقه خاورمیانه توسط رژیم جمهوری اسلامی، ارایه راه­‌های عملی برای تغییر وضعیت فعلی در ایران با توجه به افزایش تنش در منطقه و دشمنی آشکار حکومت تهران با ایالات متحده و متحدانش از اهداف این همایش خواهد بود. برگزارکنندگان «ما شورای مردمی» معتقدند که در شرایط کنونی باید نقش مردم ایران در تحولات پیش رو برای آمریکا از اهمیت به سزایی برخوردار باشد و جمهوری اسلامی هنگامی متوقف خواهد شد که این حکومت تمامیت­ خواه که بی­ رحمانه مخالفان داخلی و کشورهای خارجی را مورد تعرض قرار می‌دهد به یک دولت با ثبات که به صلح و امنیت بین­ المللی خدمت کند، تبدیل شود.

همایش «ما شورای مردمی» در تاریخ پنجشنبه هشتم ژوئن در محل «یو­اس کپیتال هاوس ویزیتور سنتر» متعلق به کنگره ایالات متحده در واشینگتن دی­.سی در سالن سخنرانی HVC-200 برگزار خواهد شد.

تنی چند از سخنرانان این همایش عبارتند از: جمشید چالنگی (روزنامه­‌نگار)، سینا دبستانی (فعال سیاسی)، امیر فصیحی (نویسنده و فعال سیاسی)، مرجان گرین­بلت (فعال حقوق بشر)، فرهمند کلایه (فعال حقوق بشر ایران)، نیک‌آهنگ کوثر (روزنامه‌­نگار)، رضا پرچی­زاده (نظریه‌­پرداز سیاسی و تحلیل­گر)، ایرینا سوکرمن (وکیل و فعال حقوق بشر)، فضائل عزیزان (مجری تلویزیونی و فعال حقوق بشر).   

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©