مسیح علی نژاد: ما ملت صلح طلبی هستیم که نه جنگ می خواهیم و نه جمهوری اسلامی دیکتاتوری
به روز شده در      چهارشنبه 17 بهمن 1397     -   Wednesday February 6 2019

مسیح علی نژاد روزنامه نگار ایرانی و فعال حقوق بشر که روز گذشته به ملاقات رسمی دو نفره با مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا دعوت شده بود، تأکید کرد: به جای محدودیت برای مردم ایران، با قدرت بیشتری حکومت جمهوری اسلامی را محدود کنند و معترضان و مخالفان این حکومت سرکوبگر را به رسمیت بشناسند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
وی در این ملاقات با اشاره به این مطلب که مقامات و مسئولین حکومت جمهوری اسلامی چهل سالِ تمام آمریکا را «شیطان بزرگ» خواندند، گفت: آنها از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند و پرچم این کشور را آتش زدند، ولی گرین کارت و اقامت و حق تحصیل در کشوری که «دشمن» خواندند، نصیب فرزندانشان شد. وی افزود: همین گروگان‌گیران خودشان نیز با کشوری که «شیطان بزرگ» خواندند پای میز مذاکره نشستند.
مسیح علی نژاد دراین نشست تأکید کرد: ما ملت صلح‌طلبی هستیم که نه جنگ می‌خواهیم و نه جمهوری اسلامی دیکتاتوری. بخش چشمگیری از جامعه ایرانی حاکمیت ظلم، اعدام و اعتراف و زندان را نمی‌خواهند اما صدای‌شان سانسور می‌شود.
وی تصریح کرد: ما ‌خواستار یک انتخابات آزاد و رفراندوم با نظارت بین‌المللی هستیم تا خودمان سرنوشت یک حکومت زورگو را تعیین کنیم و در این مسیر از تمام دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی دعوت می‌کنیم که صدای جامعه مدنی و معترضان و مخالفان جمهوری اسلامی را بشنوند و در مذاکراتشان با مقامات این حکومت هرگز پرونده چهل سال نقض حقوق انسانی و شهروندی ایرانیان را دفن نکنند. مسیح علی نژاد در پایان اشاره کرد:  به جای محدودیت مهاجرت برای مردم ایران، با قدرت بیشتری حکومت جمهوری اسلامی را محدود کنند و معترضان این حکومتِ سرکوب‌گر را به رسمیت بشناسند.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©