آمریکا باید آخوند جنتی ‌را که در ایران دیکتاتور ساز است، تحریم کند
به روز شده در      چهارشنبه 16 مرداد 1398     -   Wednesday August 7 2019

خبرگزاری ایرانشهر: او کسی است که فریاد " مرگ بر امریکا " و " مرگ بر اسراییل" را از عموم درخواست می کند. او کسی است که غیر مسلمانان را به مانند " حیواناتی تشبیه می‌کند که زمین را آلوده می کنند ‌و در فساد غوطه ورند". او کسی است که سربازان امریکایی را به " گرگان گرسنه خون" تشییه می کند و او کسی است که پشتیبانی خود از گروه‌های شبه نظامی شیعه برای مرگ سربازان امریکایی را پنهان نمی کند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

او کسی است که میزبانی « لوییس فراخان» رهبر گروه ملت اسلام را به عهده گرفت و او را به عنوان میهمان عالیقدر محترم شمرد. او کسی است که خواستار اعدام تظاهر کنندگان در جنبش ۱۳۸۸(۲۰۰۹ میلادی) شد و از قوه قضاییه خواست هیچگونه رحم و مروتی نسبت به آنها روا ندارد. او کسی است که جنبش اعتراضی مردم ایران در دی ماه سال  ۱۳۹۶ ( دسامبر ۲۰۱۷) را توطئه غرب برای سرنگونی نظام نامید و او کسی است که مهم‌ترین نقش را در پشت درهای بسته برای انتخاب رهبر رژیم آخوندی ایران بازی می‌کند.

این شخص آخوند «احمد جنتی» ۹۲ ساله است که سکان دو نهاد بسیار مهم را در دست دارد .او ریاست  شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری را به عهده دارد. شورای نگهبان، همان نهادی است که بررسی پیشینه نمایندگان مجلس شورا و کاندیداهای ریاست جمهوری را در دست دارد و هر کسی  را که بخواهد از گردونه کاندیداتوری خارج می کند و مجلس خبرگان رهبری که رهبر آینده را تعیین می کند و دست رهبر کنونی را باز می‌گذارد که به هر کاری که دلش می خواهد بدون پاسخ گویی به کسی دست بزند.

آمریکا باید آخوند احمد جنتی را به شدیدترین وجه ممکن تحریم کند

منبع: ترجمه آزاد از منابع انگلیسی و استفاده از منابع فارسی 

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©