بهروز بهروزیان، شهروند آمریکایی ایرانی تبار، به 20 ماه زندان محکوم شد
به روز شده در      شنبه 4 آبان 1398     -   Saturday October 26 2019

بهروز بهروزیان شهروند آمریکایی ایرانی تبار، 64 ساله مقیم ایالت اوهایو، بدلیل نقض تحریم های آمریکا علیه ایران و صادرات غیرقانونی قطعات لوله نفت و گاز دستگیر و به 20 ماه زندان محکوم شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

بهروز بهروزیان در حدود 40 سال پیش به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرده و حدود 30 سال است که شهروند آمریکا می باشد. وی دارای شرکت خصوصی به نام کامتک اینترنشنال در شهر دابلین اوهایو بوده که مدعی است این شرکت قطعات کامپیوتری می فروخته است. بنا به گزارش دادگستری آمریکا، این شرکت هیچگونه معاملاتی در زمینه قطعات کامپیوتری انجام نداده و فقط  قطعات صنعتی را خریداری نموده و به صنعت گاز و پتروشیمی ایران کمک کرده است.

همچنین گزارش می شود، اجناس خریداری شده از طریق یک شرکت واسطه در امارات متحده عربی به نام « تجهیزات صنعتی سومار» در اختیار دولت ایران قرار می گرفته و بهروز بهروزیان برای انجام این کار، سالانه حدود 40 هزار دلار بابت این کار دریافت می کرده است.

وکیل دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرده است، با اینکه بهروز بهروزیان شهروند آمریکا بوده ولی  با این کار یعنی خرید قطعات نفت و گاز از آمریکا و ارسال آن به ایران، به امنیت ملی آمریکا صدمه زده است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©