محکوم کردن رژیم جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه جهانی کتاب فرانکفورت
به روز شده در      سه شنبه 7 آبان 1398     -   Tuesday October 29 2019

روزنه: " حکومتی که نویسنده و روزنامه نگار را می کشد، کارگر معترض را زندانی می کند، حکومتی که حامی رسمی تروریسم اسلامی و جنگ و ناامنی در منطقه است، جایش در نمایشگاه کتاب فرانکفورت نیست!
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

"مینا احدی فعال سیاسی در غرفه « کمیته بین المللی علیه اعدام» نمایشگاه جهانی کتاب که از ۱۶ اکتبر ۲۰۱۹ به مدت 5 روز در شهر فرانکفورت آلمان برگزار شد، با بیان این مطلب در سخنرانی خود اظهار داشت: این نمایشگاه جای رژیمی که آزادی بیان و اعتراضات و مبارزات مردم ایران را سرکوب می کند، نیست. من از همه شما ها می خواهم این واقعیت ها را دیده و از مبارزات مردم ایران برای رهایی از شر حکومت آپارتاید جنسی یاری کنید.

درمحوطه این نمایشگاه در طول این پنج روز چادر اطلاع رسانی کمیته  بین اللملی علیه اعدام و کمیته اینتگراسیون برپا بود. هزاران نفر ضمن بازدید از چادر اطلاع رسانی ، با دست اندکاران آن پیرامون موضوعات مربوط به ایران به بحث و گفتگو پرداختند.

 صدها نسخه اطلاعیه و ماتریال به زبانهای آلمانی و انگلیسی  و در افشاگری از سیاستهای سرکوبگرانه جمهوری اسلامی و سرکوب اعتراضات مردم توسط رژیم پخش شد. خواست اخراج جمهوری اسلامی از نمایشگاه ؛ حمایتش از ترویسم اسلامی، مهاجرت و پناهندگی، زنان و آزادی بیان و زندانیان سیاسی  و… از مهمترین مباحث بر سر میز اطلاع رسانی بود.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©