ایران همچنان در گروگان جمهوری نالایق اسلامی
به روز شده در      جمعه 20 دی 1398     -   Friday January 10 2020

از صفات بارز جمهوری اسلامی تبهکار بودن و جنایتکار بودن آن است . در 40 سال گذشته بارها و بارها طعم تلخ جنایت ها و تبهکاری های این نظام نه فقط به تن ما ایرانیان نگون بخت که دچار چنین مصیبتی در دو دهه پایانی قرن بیستم ( قرنی که علم انسان را به کره ماه برد) و دو دهه آغازین قرن بیست و یکم ( قرنی که علم سبب شد جام جهان نما از رویا به واقعیت بپیوندد) بلکه از برکت وجود این رژیم و ایادی ریز و درشتش بمانند قاسم سلیمانی ها، اهالی خاورمیانه نیز آن را چشیده اند. اما در این میان به ضرب و زور تبلیغات توانسته اند بی لیاقتی این رژیم را پنهان نگه دارند. کارنامه ی بی لیاقتی در همه امور ریز‌‌ و درشت که فهرست وار هم اگر بخواهیم آن را قلمی کنیم انتها ندارد. سیاست، اقتصاد، آموزش ، محیط زیست ، فرهنگ ، علم و...
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
برای سرپوش به این بی لیاقتی ، اگر دانشمندی ایرانی چه در داخل و چه در خارج از مرزهای ایران کاری کرده است و سری در سرها در آورده زود خود را به او چسبانده اند و آن را از دست آوردهای نظام مقدس شان اعلام کرده اند. کارنامه نقض حقوق بشری ها آنها در تاریخ مدرن جهان بی سابقه است لیکن چه باک که خود را از ثمره کوروش بزرگ  قلمداد می کنند و خود را حامی و پشتیبان مظلومان جا می زنند. در چندین کشور منطقه جنگ نیابتی راه انداخته اند ولی پشت ماسکی پنهان شده اند که ایرانیان دویست سال است به هیچ کشوری تجاوز نکرده اند. 
در این وانفسایی که جلوی ابرقدرت آمریکا زانو زده اند و کشته شدن سردار دروغین شان را با شرمساری می پذیرند و دم بر نمی آورند. آیا مگر نه این است که با همه تبلیغات دروغین که سربازان گمنام امام چنین و چنان کرده اند و می کنند ( زورشان فقط به روح الله زم می رسد که او را به حساب کت بسته از عراق می دزدند) هیچ غلطی برای حفظ سردارشان نتوانسته اند بکنند. 
به هر روی کارنامه بی لیاقتی این حضرات توماری است بسیار بلند ولی آخرین آن یعنی سقوط هواپیمای اوکرایینی در هشتم ژانویه، آتش نه فقط به جان هر ایرانی میهن دوست بلکه به جان هر آدمی که بویی از انسانیت برده باشد، می زند. تا این لحظه که ایرانشهر راهی چاپخانه می شود با توجه به مقاومت رژیم نالایق جمهوری اسلامی در تسلیم جعبه سیاه هواپیما به سازنده آن یعنی شرکت بوئینگ و اظهار نظرهای مقام های جهانی بمانند جاستین ترودو نخست وزیر کانادا نشان از آن دارد که نظام فقاهتی هواپیمای اوکراینی را با موشک خودی منفجر کرده است.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©