(شاهزاده)رضا پهلوی: اطمینان دارم بانوان ایرانی با حمایت پدران، پسران و برادرانشان، ایران را پس خواهند گرفت
به روز شده در      پنجشنبه 18 اسفند 1401     -   Thursday March 9 2023

شاهزاده رضا پهلوی با ارسال پیامی به مرکز سیمون ویزنتال به مناسبت «روز جهانی زن» شجاعت زنان ایران را ستود و اظهار داشت: " اطمینان دارم بانوان ایرانی با حمایت های بی دریغ پدران، پسران و برادرانشان پیروز خواهند شد و ایران را پس خواهند گرفت ."
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
در این مراسم که به مناسبت روز جهانی زن و به همت مرکز سیمون ویزنتال در موزه تالرنس لس آنجلس برگزار گردید، «مریم معمار صادقی» کنشگر دموکراسی و بنیانگذار انجمن کوروش، و «آرتمیس مشتاقیان» تهیه کننده برنامه های CNN  سخنانی را در مورد اعتراضات مردم ایران با پرچمداری دختران و زنان ایرانی ایراد نمودند و بر پوشش خبری رسانه های گروهی آمریکا در مورد مبارزات و برخوردهای ضد زن رژیم جمهوری اسلامی بویژه مسمومیت های عمدی دختران دانش آموز با گازهای شیمیایی تأکید کردند. گفتنی است مجری این برنامه «لیسا دفتری» خبرنگار ارشد پیشین شبکه فاکس نیوز بود.  
 
شایان ذکر است، شاهزاده رضا پهلوی در پیام ارسالی خود از مرکز سیمون ویزنتال برای برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر نمود. 
 
متن پیام شاهزاده رضا پهلوی : 
 
"در اولین روز جهانی زن پس از قتل مهسا امینی، با آغاز فصل جدید مبارزه برای دموکراسی سکولار و حقوق بشر، به شجاعت و امید مردم ایران به ویژه بانوان ایرانی به خود می بالم. 
زنان ایران اولین قربانیان رژیم جمهوری اسلامی بوده اند که سالها قبل از حوادث فاجعه بار 1979، بنیانگذار این رژیم، جنگی علیه حقوق زنان راه انداخت  و با اعتراض خشونت آمیز به «حق رأی زنان» در سال 1963، جوهر قهقرایی ایدئولوژی خود را آشکار ساخت.  
این رژیم، با اجبار زنان به پوشش حجاب و محدودیت و ممنوعیت آنها در بسیاری از فعالیت های فرهنگی، شغلی و مناصب دولتی، به طور سیستماتیک برای نهادینه کردن ظلم و تبعیض علیه زنان کوشید تا دستورات ظالمانه و ناعادلانه خود را با وحشی گری و ارعاب بی حد و حصر اجرا نماید.
زنان ایران در تمام دوران سیاه 44 ساله اشغال کشورمان توسط این رژیم، علیرغم مخاطرات شدیدی که جان و معیشت آنها را مورد تهدید قرار داده است، دلاورانه برای حقوق اساسی خود مبارزه کرده اند و امروز در خط مقدم حرکت انقلاب تاریخی ایران قرار گرفته اند. تاریخی، نه فقط در متن تاریخ ملت ایران، بلکه برای تمام مردم جهان. 
من از شجاعت و اراده بانوان ایران الهام گرفته ام و اطمینان دارم با حمایت  های بی دریغ پدران، پسران و برادرانشان پیروز خواهند شد و ایران را پس خواهند گرفت و زنان به عنوان شهروندانی برابر در کنار مردان، حقوق مسلم خود را تضمین خواهند کرد. "
نور بر تاریکی پیروز خواهد شد.
زنده باد ایران

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©