نامه سازمان نه، به یهودستیزی به مدیران شبکه ایران اینترنشنال
به روز شده در      جمعه 10 آذر 1402     -   Friday December 1 2023

نامه ای از سوی سازمان نه به یهودستیزی به مدیر ولانت مدیا و مدیران شبکه ایران اینترنشنال مبنی بر پیشگیری از فعالیت های یهودسیتزانه امید کشتکار، یکی از همکاران این رسانه فرستاده شده است که رونوشتی از این نامه در روز یکشنبه 26 نوامبر به خبرگزاری ایرانشهر نیز ایمیل شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
متن کامل نامه سازمان نه به یهودستیزی به شبکه ایران اینترنشنال به شرح زیر می باشد:
 
مدیریت محترم ولانت مدیا، مدیران شبکه ایران ‌اینترنشنال
 جناب آقای علی اصغر رمضان پور، رئیس محترم بخش خبری ایران اینترنشنال
 
 با درود و احترام،
 سازمان «نه به یهودستیزی» پس از بررسی و کنکاش پیرامون آقای امید کشتکار همکار شما در مجموعه تلویزیونی «ایران‌اینترنشنال» تقاضا دارد، نسبت به رویکرد ضداسرائیلی و ضدیهودی دبیر ارشد خود که در شبکه‌های اجتماعی مانند اکس (توئیتر سابق) اظهار کرده است، واکنش نشان داده و نگرانی این سازمان و مردم اسرائیل و ایران را نسبت به گسترش نفرت‌پراکنی علیه یهودیان در شبکه ایران‌اینترنشنال را رفع نمایید. 
براساس مستندات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی همکار ارشد شما آقای امید کشتکار طی سالهای اخیر چندین بار اظهارات ضدیهودی و درتقابل با موجودیت کشور اسرائیل و همچنین حمایت از گروه تروریستی حماس در توییتر خود منتشر و یا با بازنشرکرده و مطالب ضد یهودی و در دفاع از گروه‌های تروریستی، این بیم و نگرانی را افزایش داده‌ است که سمت‌گیری این رسانه توسط سردبیران ارشد ضدیهودی و ضداسرائیلی شبکه شما، منجر به گسترش یهودستیزی و افزایش آزار و اذیت شهروندان یهودی در جهان شود. 
سازمان «نه به یهودستیزی» معتقد است که شبکه ایران‌اینترنشنال که بارها مستندات و اخبار منصفانه‌ای از اسرائیل و یهودیان منتشر کرده است، می‌بایست هرچه سریعتر نسبت به تاثیر روزنامه‌نگاران ضدیهودی در برنامه های خود و شرایط موجود اقدام کند. طی نزدیک به دو ماه اخیر، مافیای تروریستی جمهوری‌اسلامی با کمک دیگر تروریست‌های منطقه درحال گسترش نفرت‌پراکنی علیه یهودیان در جهان هستند و ده‌ها برخورد خشونت‌آمیز، آتش زدن منازل، حمله به مراکز یهودی و همچنین حتی شاهد به قتل رساندن یهودیان بوده‌ایم و معتقد هستیم ادامه فعالیت خبرنگارانی همچون آقای امید کشتکار می‌تواند این ظن را ایجاد کند که این شبکه توانمند درحال حمایت از روزنامه‌نگارانی‌ است که افکار ضد یهودی و ضد اسرائیلی دارند. 
شبکه محترم ایران اینترنشنال ما معتقد هستیم که این رسانه می‌تواند مشابه بنگاه بی‌بی‌سی جهانی کارمندان حامی گروه‌های تروریستی خود را از کار معلق کرده و با اجرای رفتار حرفه‌ای مانع از هرگونه پرورش و رشد تفکرات تروریستی شود. منتظر پاسخ عملی شما دراین باره هستیم. 
 
دبیرخانه سازمان نه به یهودستیزی
رونوشت: 
- خبرگزاری ایرانشهر برای انتشار و تنویر افکار عمومی
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©