گردهمایی سراسری ایرانیان داخل و خارج کشور در سالگرد قتل حکومتی مهسا امینی
به روز شده در      پنجشنبه 22 شهریور 1403     -   Thursday September 12 2024

بر اساس فراخوان‌های اعلام شده، ایرانیان داخل و خارج کشور قصد دارند در سالگرد قتل حکومتی مهسا(ژینا) امینی برای گرامی‌داشت یاد کشته‌شدگان جنبش زن، زندگی آزادی در روز یکشنبه 15 سپتامبر2024 (25 شهریور 1403) گردهم آیند و این روز را گرامی بدارند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
در آستانه دومین سالگرد این اعتراضات، شماری از تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان ایران در بیانیه‌ای تأکید کرده‌اند که همچنان در برابر «این حکومت ضدانسانی» ایستاده‌‌اند و برای «به چالش کشیدن دائمی» و «نابود‌ کردن» آن مبارزه خواهند کرد.
در بیانیه این دانشجویان عنوان شده است: «نه می‌بخشیم، نه فراموش می‌کنیم، نه اظهار پشیمانی می‌کنیم، نه می‌ترسیم، و نه از راه رفته برمی‌گردیم. جمهوری اسلامی دیر یا زود با پیروزی انقلابی که در رگ‌های جامعه در جریان است توسط ما نابود خواهد شد.
 
شیرین شمس، یکی از مسئولان نهاد انقلاب زنان نیز در خصوص سالگرد قتل حکومتی مهسا امینی اظهار داشت: «جمهوری اسلامی با وجود به‌کارگیری سرکوب‌های سازمان‌یافته، نمی‌تواند مانع از پیشروی انقلاب زن، زندگی، آزادی شود.»
شمس افزود در طول دو سال گذشته، زنان، دانشجویان، دانش‌آموزان، کارگران، معلمان، پرستاران، بازنشستگان، رنگین‌کمانی‌ها و عموم مردم ایران در کنار یکدیگر به مبارزه خود علیه جمهوری اسلامی ادامه داده‌اند.
 
در روزهای اخیر و در آستانه دومین سالگرد خیزش انقلابی ایرانیان، فشار نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی بر فعالان سیاسی، صنفی و مدنی شدت یافته است.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©