شاهزاده رضا پهلوی: زیرسوال بردن حق حاکمیت جزایر سه گانه ایرانی از پیامدهای ضعف و زبونی جمهوری اسلامی است
به روز شده در      پنجشنبه 26 مهر 1403     -   Thursday October 17 2024

شاهزاده رضا پهلوی در گفتگوی تلویزیونی با شبکه اسکای نیوز عربی، زیرسوال بردن حق حاکیمت ملی ایران بر جزایر سه گانه ایرانی در نشست کشورهای عربی خلیج فارس و اتحادیه اروپا را از «پیامدهای ضعف و زبونی جمهوری اسلامی» خواند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
شاهزاده با تأکید بر این که جمهوری اسلامی، «رژیمی ضدملی و بزرگترین تهدید برای آب و خاک و تمامیت ارضی ایران است»، گفت: "این رژیم با اقدامات خرابکارانه، تروریسم و باج‌خواهی، ایران را به انزوا کشانده و جایگاه و احترام ایرانیان را در جامعه بین‌المللی خدشه‌دار کرده است. "
 
شاهزاده در این گفتگو، در پاسخ به پرسش مجری شبکه اسکای نیوز مبنی بر اینکه که آیا جمهوری اسلامی با حمله به اسرائيل مرتکب اشتباه شده است، اظهار داشت: "علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی دچار توهم است که می‌تواند سیاست «زمین سوخته» را در قبال اسرائيل اجرا کند."
 وی  افزود: "مردم ایران بارها از طرق مختلف نشان داده‌اند که از سیاست‌های خامنه‌ای رنج می‌برند و شعارهایی مانند «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» را سرداده‌اند. این شعارها نشان‌دهنده این است که بسیاری از مردم ایران بر این باورند که نباید منابع و زندگی آن‌ها برای لبنان یا غزه قربانی شود. "
 
 شاهزاده پهلوی همچنین افزود: "باید این نکته را درک کرد که اکثریت مردم ایران با این نظام مخالف هستند و خواهان تغییرات بنیادین‌ می باشند و امیدوارند که جامعه بین‌المللی از خواسته‌های آنها برای تغییر حمایت کند."
 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©