ناصر یوسفی سینماگر و مدیر موسسه «کودکان دنیا» در سوئد درگذشت
به روز شده در      سه شنبه 3 شهریور 1394     -   Tuesday August 25 2015

ناصر یوسفی فعال فرهنگی و متخصص ارشد پیشین کمیساریای عالی امورپناهندگان سازمان ملل در زمینه کودکان شامگاه گذشته در پایتخت سوئد دیده از جهان فرو بست.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

آقای یوسفی دانش‌آموخته‌ روان‌شناسی بالینی و آموزش کودکان خردسال بود و دوره‌های فراوانی را در زمینه‌ی کار با کودکان در ایران و کشورهای مختلف گذرانده و فارغ التحصیل دکترای آموزش و پرورش بود.

از ناصر یوسفی قصه‌های بسیاری را به صورت کتاب یا در نشریات کودک و نوجوان در کشورهای مختلف دنیا از جمله نروژ، دانمارک، سوئد، امریکا و کانادا به چاپ رسید و جوایزی از شورای کتاب کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایران و همچنین یونسکو را در کارنامه او ثبت کرده است.

ناصر یوسفی پیش از این به عنوان متخصص ارشد مسایل کودکان، مشاور بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی مانند یونیسف، کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، یونسکو و شورای جهانی جمعیت بود و طرح‌های بسیاری را به نفع کودکان سازماندهی و به مرحله اجرا در آورد.

آقای یوسفی در سال‌های پایانی عمر خود مدیریت پژوهشی موسسه‌ «کودکان دنیا» را به عهده داشت. از یوسفی آثاری در ژانر سینمای کوتاه در اروپا تولید شده بود که محور عموم آنها موضوعات مفهومی در عرصه اجتماعی بوده است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©