وزارت دادگستری آمریکا جزییات حمله هکر ایرانی به شبکه HBO را منتشر کرد
به روز شده در      یکشنبه 5 آذر 1396     -   Sunday November 26 2017

در هفته ای که گذشت، خبر پیگرد یک جوان ایرانی تبار توسط FBI بدلیل هک و سرقت اطلاعات مربوط به سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت» یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین مجموعه های تلویزیونی کنونی در جهان، خبرساز شد. این هکر ایرانی قصد اخاذی میلیون دلاری از کمپانی HBO دارد. اکنون جزییات بیشتری از عملیات و نیت او توسط وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا منتشر شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

«بهزاد مصری» معروف به aka Skote Vahshat، هکر حرفه ایایرانی تبار شبکه های رایانه ای با نفوذ به کامپیوترهای HBO، موفق به سرقت اطلاعات مهمی شده است. او که توسط وزارت دادگستری ایالات متحده متهم و تحت تعقیب FBI است، توانسته داده های مربوط به تصاویر و فیلم های منتشر نشده اپیزودهایسریال و برنامه های شبکه تلویزیونی HBOمانند: Barry، Ballers، Curb Your Enthusiasm، Room 104 و The Deuce را بدست آورد. بر اساس اعلام دادستانی فدرال آمریکا، بهزاد مصری با اتهام های دیگری نیز در این زمینه روبروست، از جمله: سرقت بخش هایی از سناریو، دیالوگ و طرح های ساخت سریال تلویزیونی پرطرفدار «بازی تاج و تخت» که قرار است در آینده توسط HBO پخش شود. از دیگر موارد اتهامی هکر ایرانی، می توان از سرقت اطلاعات تماسو نشانی کارکنان و خدمه، اسناد مالی، ایمیل کارمندان و حساب های کاربری کمپانی HBO در شبکه های اجتماعی نام برد.

بهزاد مصری که سابقه فعالیت برای ارتش سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و عضو تیم امنیتی گروه مشهور هکرهای Turk Black Hat است، از شرکت HBO تقاضای شش میلیون دلار در ازای عدم انتشار اطلاعاتی که در دست دارد، کرده است. هکر ۲۹ ساله ایرانی از سوی وزارت دادگستری آمریکا به جرم سرقت اطلاعات، تهدید و ارعاب و اخاذی متهم شده است.

بهزاد مصری از طریق توییتر و دیگر حساب های کاربری خود در ماه آگست گذشته گوشه هایی از اطلاعات تحت اختیارش بویژه طرح بسیار مهم بخش پایانی سریال بازی تاج و تخت را برای فشار آوردن به شبکه HBO منتشر کرد.

بهزاد مصری که هم اکنون به جمهوری اسلامی ایران گریخته است، از دسترس پلیس و قوه قضاییه آمریکا برای دستگیری و محاکمه خارج شده و در صورت خروج از ایران توسط پلیس بین الملل (اینترپل) دستگیر و تحویل مقامات ایالات متحده خواهد شد. 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©