بدون تاریخ، بدون امضا در لس آنجلس
به روز شده در      پنجشنبه 18 مرداد 1397     -   Thursday August 9 2018

فیلم سینمایی ایرانی «بدون تاریخ، بدون امضا» ساخته «وحید جلیلوند» بزودی در لس آنجلس برای علاقمندان اکران خواهد شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
نشریه لس آنجلس تایمز با انتشار نقدنامه ای بر فیلم سینمایی ایرانی بدون تاریخ، بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند، خبر از اکران عمومی این فیلم در یکی از محله های ایرانی نشین کلانشهر لس آنجلس، انسینو، داده است. 
در این فیلم امیر آقایی (در نقش دکتر کاوه نریمان) و هدیه تهرانی (در نقش سایه همکار دکتر) نقش آفرینی می کنند. بدون تاریخ، بدون امضا که مجصول سال ۱۳۹۵ خورشیدی است تاکنون موفق به کسب جوایز متعددی از جشنواره های بین المللی شده است.
داستان این فیلم که در نقدنامه لس آنجلس تایمز از آن با عنوان «درام ایرانی قدرتمند» یاد شده درباره کاراکتر اصلی فیلم یعنی دکتر کاوه نریمان است. دکتر نریمان که پزشک سازمان پزشکی قانونی است، در محل کارش با جسدی روبرو می شود که او را می شناخته است ...
در ستون نقد فیلم لس آنجلس تایمز درباره بدون تاریخ، بدون امضا نوشته شده: اجرای زیبا و تاثیرگذار شخصیت های فیلم مرهون دقت بالا و تسلط جلیلوند بعنوان کارگردان است. او مشکلات موجود در جامعه ایران را بسیار دقیق بررسی و کالبدشکافی کرده است.
بدون تاریخ، بدون امضا به زبان فارسی و زیرنویس انگلیسی در زمان یک ساعت و ۴۲ دقیقه از تاریخ دهم آگست جاری در Laemmle Royal واقع در Laemmle Town Center 5 در شهر انسینو برای عموم علاقمندان به نمایش گذاشته خواهد شد.  
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©