طرح لایحه مجازات (پانیش) از سوی دو تن از سناتورهای جمهوری خواه و نماینده کنگره برای منع لغو تحریم های رژیم جمهوری اسلامی ایران
به روز شده در      جمعه 1 مهر 1401     -   Friday September 23 2022

سناتورهای جمهوری خواه آمریکا، مارکو روبیو (از ایالت فلوریدا) و جونی ارنست (از آیوا) به همراه مایک والتز، نماینده جمهوری خواه کنگره از ایالت فلوریدا به منظور جلوگیری از قتل های شرورانه تحت حمایت جمهوری اسلامی ایران، لایحه مجازات یا پانیش (PUNISH) را برای منع لغو تحریم ها علیه این کشور و جلوگیری از ورود مجدد دولت بایدن به هرگونه توافق هسته ای مطرح کردند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
طبق این لایحه تا زمانی که ایالات متحده تأیید نکند که رژیم ایران به مدت پنج سال هیچ گونه سوء قصدی علیه آمریکایی ها برنامه ریزی نکرده است، تحریم ها باید به قوت خود باقی بمانند.
 
سناتور روبیو در این لایحه تأکید کرد: « این دیوانگی محض است که بدون هیچ شرطی، تحریم‌ها علیه یک رژیم قاتل را لغو کنیم. باید توجه داشت که برداشتن تحریم ها  در حالی که این رژیم فعالانه برای کشتن شهروندان ما برنامه‌ریزی می‌کند، مضحک‌ است. دولت بایدن باید بپذیرد که تهران شریک شایسته ای برای مذاکره نیست و سزاوار لغو تحریم ها نمی باشد.»
 
از سوی دیگر سناتور ارنست می گوید: « درک این موضوع سخت است که پس از حملات بی‌شماری به آمریکایی‌ها و توطئه‌های تایید شده متعدد علیه مقامات آمریکایی، دولت بایدن به امید یک توافق هسته ای افسانه‌ای با جمهوری اسلامی ایران است. پرزیدنت بایدن نباید به بزرگترین دولت حامی تروریسم که فعالانه در تلاش برای کشتن مقامات و شهروندان آمریکایی در داخل و خارج از کشور است، کوچکترین امتیازی با کاهش  تحریم ها به آنها ارزانی دهد. قانون PUNISH تضمین می کند که ایران همچنان حداکثر فشار را از سوی ایالات متحده آمریکا متحمل شود.»
 
مایک والتز، نماینده جمهوری خواه کنگره ایالات متحده از ایالت فلوریدا نیز این لایحه  را در مجلس نمایندگان ایالات متحده طرح کرد و گفت: « به‌رغم تلاش‌های مداوم دولت بایدن برای مذاکره درباره توافق هسته‌ای، رژیم جمهوری اسلامی ایران بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان، می کوشد نیروهای نیابتی خود را برای انجام حملات و تهدید مقامات آمریکایی استفاده کند. دولت بایدن موظف است از شهروندان خود در برابر نیروهای نیابتی رژیم ایران که قبلاً حمله ای را به سلمان رشدی انجام داده و نقشه ترور جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی را طراحی کرده و می خواستند به اجرا بگذارند ، محافظت کند و تحریم‌های فشار حداکثری علیه رژیم ایران باید حفظ شود.» 
  
ایرانشهر: رژیم ایران حامی اصلی تروریسم بین المللی در جهان است که از توطئه های متعدد برای ترور شهروندان آمریکایی در خاک آمریکا حمایت کرده است. با وجود این، دولت بایدن به پیگیری توافق اشتباه هسته ای با تهران و آیت الله ادامه می دهد. جالب است بدانیم در بند آخرین اعلامیه نایاک که برای کشته شدن مهسا( ژنیا ) امینی، ناله سر داده اند، از فرصت استفاده کرده و هم چنان دولت بایدن را به مماشات با رژیم ولایت فقیه تشویق می کند.
 
 
 
 
 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©