معاون وزیر خزانه داری آمریکا: با گسترش خدمات اینترنتی، به مردم ایران کمک می کنیم تا برای مقابله با تلاش های رژیم جمهوری اسلامی در مقابل نظارت و سانسور آنها مجهزتر شوند.
به روز شده در      جمعه 1 مهر 1401     -   Friday September 23 2022

والی آدیمو،معاون وزیر خرانه داری آمریکا در بیانیه مطبوعاتی روز جمعه 23 سپتامبر اعلام کرد وزارت خزانه داری در حال به روز رسانی راهکارهای ارائه برای گسترش خدمات اینترنتی به مردم ایران می باشد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
وزارت خزانه داری آمریکا در این بیانیه تأکید کرده است که مجوز عمومی D-2 ایران را هرچه زودتر صادر می کند - مجوزی به روز شده که خدمات اینترنتی را برای مردم در ایران گسترش داده و راهنمای جدید پلتفرم ها و خدمات اینترنتی ایمن را ارائه می دهد.  مجوز جدید به طیفی از مسائل مربوط به آزادی اینترنت، مانند اضافه کردن دسته‌های تحت پوشش نرم‌افزار و خدمات از جمله پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و کنفرانس‌های ویدئویی و همچنین ارائه مجوزهای اضافی برای ابزارهای ارتباطی می‌پردازد.
 
در حالی که دولت ایران دسترسی مردم خود را به اینترنت جهانی قطع کرده است، ایالات متحده برای حمایت از جریان آزاد اطلاعات و دسترسی به اطلاعات مبتنی بر واقعیت برای مردم ایران اقدام می‌کند
حکومت جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه دسترسی به اینترنت جهانی را برای اکثر ۸۰ میلیون شهروند خود قطع کرده و مانع از آن شده است که ایرانیان فیلمی از واکنش وحشیانه این رژیم به اعتراضات مسالمت آمیز مردم که برخواسته  از کشته شدن مهسا امینی، زن ۲۲ ساله کرد ایرانیست،به اشتراک بگذارند.
درگیری‌های خشونت‌آمیز پلیس با مردم معترض در روز جمعه ادامه یافت و تلویزیون این رژیم روز پنجشنبه اعلام کرد که تعداد کشته‌شدگان ناآرامی‌ها  به ۲۶ نفر رسیده است. 
 
ترجمه از گروه خبری خبرگزاری ایرانشهر- 23 سپتامبر- منبع: سایت خبری پولتیکو 
 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©