کریستین امانپور و ماجرای صندلی خالی
به روز شده در      پنجشنبه 7 مهر 1401     -   Thursday September 29 2022

کریستین امانپور ، خبرنگار و مجری ارشد بین المللی شبکه سی ان ان، به سوال « ترور نوح مجری برنامه دیلی شو» که چرا حاضر نشده است برای مصاحبه با رئیس جمهور اسلامی ایران روسری بر سرکند درحالی که بارها این کار را می کرده است، پاسخ داد:
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

« اولاً من بارها قبل به اندازه ی الآن از اوضاع و شرائط ایران و زنانش اطلاع نداشتم و تصور می کردم این کارم نوعی احترام به آنهاست امّا اکنون می دانم که این کارم تأیید وقاحت حاکمان آنجاست .

ثانیاً اگر دقّت کنید اصولاً این مصاحبه انجام شده است منتهی بدون دیالوگ! صندلی خالی پرزیدنت رئیسی پاسخ داد !

آن مرد روز قبل در جلوی چشم همگان ادعا کرد که زنان در کشورش آزادانه پوشش خود را انتخاب می کنند و درست روز بعد از آن سخنان، حاضر نشد بعنوان میهمان ما ، حتّی مرا در خاک اصلی خودم آزاد بگذارد تا پوششم را خودم انتخاب کنم ! »

کریستین امانپور در ادامه افزود: « تصور می کنم رئیس جمهور اسلامی ایران با این کارش تمام سوالات مرا یکجا جواب داد و من دیگر چه پرسشی باید از او داشته باشم !؟

پس این مصاحبه انجام شده است و هدف من هم اثبات وقاحت او بود ؛ اگر او در مصاحبه شرکت می کرد ادعای دیروزش را اثبات می کرد ولی در عمل دیدیم که دروغگویی اش بر همگان اثبات شد و اکنون می دانیم که سالهاست چنین می کنند. »

 

 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©