شاهزاده رضا پهلوی : پاسخ ملت ایران به مکر اهریمنی رژیم، یک «نه قاطع» به سیرک انتخابات است
به روز شده در      سه شنبه 29 خرداد 1403     -   Tuesday June 18 2024

شاهزاده رضا پهلوی مبادله حمید نوری، جنایتکار جنگی را با دو شهروند سوئدی، اقدامی «غیرمسئولانه و غیراخلاقی» از سوی دولت سوئد خواند و هدف از همزمانی این اقدام در آستانه #سیرک_انتخابات رژیم جمهوری اسلامی، ناامید کردن ملت ایران دانست. شاهزاده پاسخ مردم میهن پرست و آزادیخواه ایران به این مکر اهریمنی را یک « نه قاطع » به #سیرک_انتخابات عنوان کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
شاهزاده در پستی در صفحه اجتماعی اکس تأکید کرد که مبادله حمید نوری نه تنها نافی دستاورد بزرگ ملت ایران و فعالان مخالف جمهوری اسلامی در محاکمه و محکومیت یکی از عوامل جنایتکار رژیم از طریق امکانات قضایی موجود در دموکراسی های غربی نیست، بلکه این گام بزرگ، «سنگ بنای اقدامات بعدی برای پاسخگو کردن دیگر مقامات جنایتکار جمهوری اسلامی» در راستای فشار حداکثری بر رژیم و در مسیر دادخواهی و مبارزه ملت ایران برای سرنگونی این رژیم است.
شاهزاده رضا پهلوی در این پیام خطاب به ملت مبارز و دادخواه ایران و تمامی فعالان و کنشگران مخالف رژیم جمهوری اسلامی به 3 نکته اساسی برای ادامه مبارزه اشاره کرده است:
 
هم‌میهنان، 
دولت سوئد در اقدامی غیر مسئولانه و غیر اخلاقی، حمید نوری، یک جنایتکار جنگی را با دو شهروند سوئدی مبادله کرده است. پیش از این گفته‌ام که این اقدام نه فقط «به لحاظ اخلاقی» محکوم است، بلکه حتی از منظر منافع سوئد، و دیگر کشورهای اروپایی و غربی نیز اقدامی «زیان‌بار و نابخردانه» است. 
در اینجا مایلم نکاتی را درباره این مبادله و ارتباط آن با مبارزه ملت ایران برای سرنگونی جمهوری اسلامی و احیای حاکمیت ملی در چارچوب یک دموکراسی سکولار بیان کنم. 
 
نخست اینکه مبادله حمید نوری، نافی دستاورد بزرگ ملت ایران و فعالان مخالف جمهوری اسلامی در محاکمه و محکومیت یکی از عوامل جنایتکار رژیم از طریق امکانات قضایی موجود در دموکراسی‌های غربی نیست. این گامِ بزرگ، سنگ بنای اقدامات بعدی برای پاسخگو کردن دیگر مقامات جنایتکار جمهوری اسلامی در راستای فشار حداکثری بر رژیم و در مسیر دادخواهی است. 
 
دوم آنکه زمان این مبادله در آستانه #سیرک_انتخابات رژیم با هدف ناامید کردن شما، تبلیغ این دروغ که شما تنهایید، و تشویق شما به رای دادن، انتخاب شده است. یقین دارم پاسخ مردم میهن‌پرست و آزادیخواه ایران به این مَکرِ اهریمنی، یک «نه قاطع» خواهد بود. نه شما تنهایید و نه شرکت در سیرک انتخابات، راه حل مسائل و مشکلات ایران است. مسیر پیروزی روشن است و فردای پیروزی روشن‌تر. 
 
نکته سوم و پایانی اینکه اگر چه مبادله این جنایتکار، اقدامی مُضِر و غیر سازنده است، اما اتفاقا ما ایرانیان خارج از کشور را در مسیر متشکل شدن و سازمان یافتن برای فشار حداکثری بر رژیم و حمایت حداکثری از مردم ایران مصمم‌تر می‌سازد. 
 
چنانکه بارها گفته‌ام ما مردم ایران اگر چه در مسیر آزادی میهن روی پای خودمان ایستاده‌ایم، اما یکی از وظایف مهم ایرانیان خارج از کشور، فعالیت و تلاش سازمان‌یافته، هماهنگ و هدفمند برای همراه کردن سیاستمداران کشورهای محل اقامت‌شان با سیاست فشار حداکثری بر رژیم و حمایت حداکثری از مبارزه مردم ایران است. 
 
حمایت جهانی، هزینه‌ای را که مردم ایران در مسیر پبروزی می‌دهند، کمتر خواهد کرد و زمان رسیدن به آزادی را کوتاه‌تر. برای همین است که جمهوری اسلامی با شدت و حدت می‌کوشد بر سیاست دولت‌های جهان و منطقه درباره خود تأثیر بگذارد.
 
«وظیفه ما ناگزیر، مقابله با این تلاش‌ها است نه ناامید شدن و کنار نشستن.»
 
پاینده ایران
رضا پهلوی
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©