پیروزی شاکیان پرونده بیتا درباری-شاهکار بینش پژوه علیه احسان رجبی-علی ابراهیم زاده
به روز شده در      جمعه 12 مرداد 1403     -   Friday August 2 2024

اردشیر آرامش، وکیل دادگاه های آمریکا در نامه ای که به دفتر خبرگزاری ایرانشهر رسیده است، اعلام کرد که پرونده بیتا دریاباری- شاهکار بینش پژوه علیه احسان رجبی و علی ابراهیم زاده با پیروزی شاکیان در دادگاه کالیفرنیا به پایان رسید.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
 احسان رجبی و علی ابراهیم زاده، بنیانگذاران کمپین ایجاد شرمساری چندی پیش علیه بیتا دریاباری و شاهکار بینش پژوه در شبکه های اجتماعی مطالبی مطرح نمودند و این موضوع در خبرگزاری ایرانشهر به تاریخ سوم ژانویه 2023 منتشر شد. ( لینک خبر در ذیل آمده است.)
 
در این نامه قید شده است که دادگاه استیناف حکم دادگاه بدوی را تایید کرده است  و اعتراض متهمان با استناد به AntiSlAPP Motion  قابل قبول نمی باشد. این دادگاه، ادعاهای افترا، دروغ ، و آزار و اذیت مدنی وکلای شاکیان را پذیرفت.
 
لازم به یادآوری است که بیتا دریاباری، بنیانگذار موسسه پارس اکوالیتی سنتر می باشد که به هزاران ایرانی مهاجر کمک های موثری برای زندگی در ایالات متحده آمریکا نموده است. 
اردشیر آرامش که خود در شرق آمریکا زندگی می کند، در پایان نامه خود از شیرین توکلی یکی از وکلای شاکیان که محل کارش در لس آنجلس می باشد، برای کار خارق العاده حقوقی که انجام داده است، قدردانی کرد.
با هر دو این وکلا می توانید از طریق سامانه www.08global.net شرکت کتاب تماس بگیرید.
 
لینک خبر مربوط به شکایت بیتادرباری و شاهکار بینش پژوه از سام رجبی و علی ابراهیم زاده: 
 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©