دیدار استرنفلد، استاد اسرائیلی به اصطلاح «مجرب» با پزشکیان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل
به روز شده در      پنجشنبه 5 مهر 1403     -   Thursday September 26 2024

لئور استرنفلد، اسرائیلی و استاد دانشگاه که سایت وای نت او را متخصص و مجرب در امور ایرانیان یهودی معرفی نموده، با مسعود پزشکیان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار کرده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
این استاد دانشگاه اظهار داشته که «با توجه به چهره های جدیدی که در تهران رخ نموده اند، این فرصت را نباید از دست داد» و باید « قدم به قدم با تهران درگیر شد». 
 
به گزارش سایت وای نت، استرنفلد پیش از ملاقات با پزشکیان به دلیل قانون منع تماس با دشمن متخاصم مقامات دولت اسرائیل را خبر کرده و از آنها مجوز گرفته است.
 
پزشکیان در این دیدار سخنانی در باب انصاف و عدالت از جانب قرآن و علی ابن ابیطالب ایراد کرده و به گزارش خبرگزاری تسنیم چنین نتیجه گیری کرده است:
"رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما تروریست نیستیم، اظهار کرد: ما حتی یک پرنده را هم زخمی نمی‌کنیم چه برسد به آنکه بخواهیم انسان بی گناهی را بکشیم. به دنبال تجاوز و سرزمین دیگران نیستیم.  خداوند از ما خواسته در صلح، محبت، راستی و عشق در کنار یکدیگر زندگی کنیم و امیدوارم حق، عدالت و انصاف را در این دنیای کوچک ایجاد و دل‌ها را از کینه خالی کنیم". 
 
ایرانشهر:
۱-  از مجرب بودن این به اصطلاح استاد دانشگاه در امور ایرانیان یهودی همین بس که او ادعا کرده است اکثریت ایرانیان یهودی با انقلاب ۱۳۵۷ موافق بودند در حالی که چه در آستانه انقلاب اسلامی و چه بلافاصله پس از آن انقلاب شوم یعنی در همان دو سال نخست انقلاب اکثریت ایرانیان یهودی از میهن شان با شناسنامه حداقل ۲۵۰۰ ساله بالاجبار جلای وطن کردند و این مهاجرت تا همین امروز ادامه داشته و جمعیت یک صد هزار نفری ایرانیان یهودی که امروز می بایست در ایران به ۳۰۰ هزار نفر بالغ شود، به زیر ده هزار نفر کاهش پیدا کرده است.   
۲- پزشکیان در روز روشن دروغ می گوید و استرنفلد که این سخنان را شنیده در پاسخ نگفته است که دستگاه حاکمه شما چگونه هم میهنان خود را قصابی کرده و در آخرین جنبش اعتراضی صدها نفر را کشته، هزاران نفر بازداشت کرده تعدادی را اعدام کرده، چشمان بسیارانی را کور کرده و معلول و مجروح کرده و شما این دروغ پردازی ها را می کنید.
۳- بر اساس گزارش خبرگزاری ها گروه به اصطلاح «ربای های ارتدوکس یهودی» که آخوندهای تهران در زن ستیزی و ضد اسرائیلی بودن با آن ها پهلو به پهلو می زنند نیز حضور داشته اند. این ربای ها که اصلا از تیره اشکنازی ( اروپایی) هستند نام گروهشان را « نتوره کارتا» گذاشته اند که ترمی است از زبان آرامی به معنای « نگهدارنده دروازه و شهر» که یهودیان کردستان و آذربایجان غربی (یهودیان سفارادی - میزراخی) به آن سخن می گویند و گویشی است هزاران ساله در میان یهودیان کرد، بهره گرفته اند. این ربای ها از احمدی نژاد بدین سو از دولت جمهوری اسلامی ایران جیره و مواجب گرفته اند و ایرانیان یهودی همچنان که بمانند ملت ایران به کمک های مالی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران به تروریست های فلسطینی، حزب الله، حوثی و عراقی اعتراض دارند، مخالفت کرده و می کنند. 
 
لازم به یادآوری نخستین گردان سربازان اسرائیلی که اورشلیم را از دست غاصبان اردنی در جنگ شش روزه سال ۱۹۶۷ خارج کرد، اکثریتشان از یهودیان کرد بودند. 
 
 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©