محبوبیت «بی بی» در میان ایرانیان بیش از اسرائیلیان
به روز شده در      جمعه 13 مهر 1403     -   Friday October 4 2024

در یک نظر سنجی غیر رسمی در شبکه های اجتماعی نشان می دهد، در پی منازعات اخیر در خاورمیانه محبوبیت بنیامین نتانیاهو در میان ایرانیان از هر قوم و قبیله و مذهبی به شدت بالا رفته است. برخی ادعا کرده اند که این محبوبیت به خاطر عدم رضایت ملت ایران از جمهوری اسلامی و عملکرد آن است که این دور از واقعیت است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
برخی ادعا کرده اند که این محبوبیت به خاطر عدم رضایت ملت ایران از جمهوری اسلامی و عملکرد آن است که این دور از واقعیت است. 
 
نتانیاهو که لقبش در رسانه های اسرائیلی و جهانی با واژه  BiBi (بی بی) شناخته می شود به این دلایل محبوبیت فوق العاده یافته است نه دلزدگی ملت ایران از حکومت اسلامی. دولت اسرائیل و در راس آن، «بی بی» تنها دولتمردان در خاورمیانه بوده اند که از جنبش «زن زندگی آزادی» پشتیبانی کرده اند و در مجامع بین المللی و در رسانه ها بدون هیچ پرده پوشی آن را ابراز کرده اند.
ملت یهود در جهان و ملت اسرائیل ( چه ایرانی تبار و چه غیر ایرانی تبار) نیز با برگزاری تظاهرات متعدد و نصب نقاشی دیواری (گرافیتی) و بنر در معابر و گزارش های متعدد در رسانه های اسرائیلی و به  اهتزاز در آوردن پرچم ملی سه رنگ «شیر و خورشید» نشان همراه با پرچم «ستاره داوود»، همراهی و پشتیبانی خود را از ملت ایران و جنبش «زن زندگی آزادی» ابراز کرده اند. 
بدون تردید با همه تبلیغات زهر آگین و دروغین اسلام گرایان و اردوگاه چپ، به خوبی ملت ایران واقف است که حماسیان، جهاد اسلامی، سازمان آزادیبخش فلسطین یعنی دولت خودگردان فلسطینی، حزب الله، حشد الشعبی، بشار اسد و کلیه دولتمردان دیگر منطقه از مصر و امارات و قطر و … کوچکترین پشتیبانی از ملت ایران و جنبش «زن زندگی آزادی» ننموده اند که هیچ با شرکت در گردهم آیی های حکومتی در تهران به ملت ایران دهن کجی کرده اند.
 
ملت ایران با آگاهی کامل و تجربه ۴۵ ساله به این نتیجه رسیده است که تنها دوست واقعی ایران و ایرانی در خاورمیانه، اسرائیل و ملت یهود است و به همین دلیل «بی بی» محبوب شده است نه فقط به دلیل بغض از جمهوری اسلامی.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©