سومین کنفرانس ibridges با مشارکت گسترده ایرانیان به کار خود پایان داد
به روز شده در      شنبه 20 آذر 1395     -   Saturday December 10 2016

سومین دوره همایش سه روزه آی‌بریج که در آن دهها کارآفرین و استارت‌آپ‌های موفق ایرانی و همچنین کارشناس برجسته سخنرانی داشتند در شهر بارسلون در اسپانیا به کار خود پایان داد. این همایش طی روزهای هشتم تا دهم دسامبر (18 تا ۲۰ آذر ماه) برگزار شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

در این همایش که سه روزه، بیش از هفتصد کارآفرین، متخصص و دانشجو از ایران، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی حاضر شدند و به تبادل نظر پرداختند. بعد از بركلى و برلين، نشست بارسلون، سومين نشست ibridges است كه با حضور صدها استارت آپ يا شركت نوپا برگزار مى شود.

ibridges یک تشکل غیرانتفاعی است که هدف آن تسهیل و شتاب‌دهی به توسعه خلاقیت در کسب و کار و اقتصاد ایران عنوان شده است. این تشکل تاکید دارد که غیر سیاسی است و درصدد شناسایی فرصت‌های نو و استفاده از توانایی کارآفرینان ایرانی داخل و خارج از کشور و برقراری پل ارتباطی بین آنهاست.

کامران الهیان از جمله کارآفرین‌های موفق سلیکون ولی در آمریکا و یکی از بنیانگذاران آی‌‌بریجز  هدف اصلی  دنبال شده در این همایش را نزدیک کردن ایده ها و افکار شرکت کنندگان از ایران و آمریکا و سایر نقاط جهان برای پیشرفت و توسعه شرکت های نوپا اعلام کرد.

در برنامه امسال آی بریجز سخنرانانی همچون انوشه انصاری، سارا احمدیان، محمد افشار، امیر بنی‌فاطمه، بهران بهرامی، طه بهادری، لیلا عراقیان، کامران الهیان، بیتا میلانیان، فیروز نادری، لیلی صرافان وده‌ها چهره برگزیده دیگر در برنامه‌ های متنوع و گسترده با به اشتراک گذاری داشته‌های علمی خود کوشیدند تا پل ارتباط بین جوانان علاقمند در داخل ایران و گستره وسیع علوم کامپیوتری در جهان امروز باشند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©