کتاب « راهی به سوی صلح جهانی» به قلم ناصر زاغی منتشر شد.
به روز شده در      پنجشنبه 17 آذر 1401     -   Thursday December 8 2022

کتاب «راهی به سوی صلح جهانی» به قلم ناصر زاغی به زبان انگلیسی منتشر شد . در این کتاب نویسنده اشاره می کند که «صلح جهانی پایدار» قابل دستیابی است، در صورتی که نقشه راهی برای رسیدن به آن وجود داشته باشد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
ناصر زاغی در مقدمه کتاب می نویسد: من پس از سالها تحقیق و پژوهش، در این کتاب با ارائه راهکارهای واقع بینانه و قابل اجرا، چگونگی پیشرفت در مسیر صلح جهانی را بیان کرده ام. 
وی معتقد است که در حال حاضر جهان برای رسیدن به صلح آماده است در صورتی که افرادی با ایمان، وفادار و با انگیزه در راه نیل به صلح جهانی گام بردارند. 
لازم به ذکر است که این کتاب شامل دو بخش می باشد. در بخش اول آن با عنوان« صلح واقعی جهانی»، آمادگی و اجرای برنامه های رسیدن به «صلح واقعی» بصورت گام به گام ارائه شده است و در بخش دوم با عنوان« صلح تحمیلی جهانی»اشاره می کند که چگونه تا زمان دستیابی به یک صلح جهانی، با آگاهی و اقدام فوری بقای خود را تضمین نماییم. 
 
نویسنده در این کتاب اشاره می کند که موضوع صلح جهانی بسیار پیچیده است و مسائل زیادی را در بر می گیرد. وی در این کتاب سعی کرده است به زبان ساده راهی بسوی صلح برای رهبران جهان ارائه دهد تا با آموزش مبتنی بر «عشق» به عنوان پایه و اساس صلح جهانی آگاهی یابند، چراکه به زعم نویسنده « زبان عشق» تنها راه حل موجود است.  
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©