درخواست جمهوری اسلامی از روسیه، دشمن تاریخی ایران برای حمله به اسرائیل
به روز شده در      جمعه 19 مرداد 1403     -   Friday August 9 2024

منابع ارمنی در ارمنستان فاش کردند که جمهوری اسلامی ایران از روسیه، دشمن دیرینه و تاریخی ایران و ایرانی، درخواست کرده است که به او کمک کند تا به اسرائیل حمله کند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
ارمنستان که از یکسو دل خوشی از روابط گرم و دوستانه اسرائیل و آذربایجان ندارد، و از سوی دیگر، با حکومت جمهوری اسلامی ایران روابط حسنه ای برقرار کرده است، این افشاگری را به این مناسبت انجام داده است که گمان می کند با ورود روسیه به  جنگ خاورمیانه، اسرائیل توسط جمهوری اسلامی شکست می خورد و هم چنان که اوکراین به تصور آنها از روسیه شکست خورده است. اما مشکل تجزیه و تحلیل این منبع خبری این است که اولاً اوکراین از روسیه شکست نخورده است و در حال پیشروی به خاک روسیه می باشد و پس از دو سال جنگ هم چنان پا بر جا ایستاده است و دوماً اینکه  چون حکومت منفور جمهوری اسلامی، پشتیبانی و حمایت ملت ایران را نخواهد داشت، لاجرم این جنگ با شکست جمهوری اسلامی روبرو خواهد شد و اگر روسیه دخالت کند با شکست روسیه نیز همراه می شود.  
 
لازم به یادآوری است که حکومت ارمنستان در زمان جنبش «زن، زندگی، آزادی» کوچکترین پشتیبانی از این جنبش ملی نکرد. در حالی که مردم و دولت اسرائیل تنها ملت و دولت در خاورمیانه بودند که با تمام توان از این جنبش حمایت کردند.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©