شاهزاده رضا پهلوی ادامه اعتراضات و اعتصابات در داخل کشور و تلاش بیشتر برای فشار بر رژیم جمهوری اسلامی در خارج کشور را از جمله راه های حمایت از هم میهنانمان در مهاباد و دیگر شهرها برشمرد
به روز شده در      سه شنبه 1 آذر 1401     -   Tuesday November 22 2022

شاهزاده رضا پهلوی لشکرکشی رژیم جمهوری اسلامی را به استان‌های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی و کشتار مردم غیرمسلح را « نشانه‌ی درماندگی و ناتوانی» رژیم جمهوری اسلامی در برابر انقلاب ملی و اراده میهنی مردم ایران خواند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
وی در روز سه شنبه 22 نوامبر طی سه پیام متوالی در توئیتر ، اعتراضات و اعتصابات سراسری درداخل کشور برای وادار کردن دستگاه سرکوب به پخش نیروهایش از یک سو و نیز دوچندان کردن تلاشها در خارج کشور برای فشار بر این رژیم و‌ حمایت از مردم از سوی دیگر را از جمله راه های پشتیبانی هم میهنان دلیر مهاباد و پیرانشهر و بوکان و مریوان و جوانرود برشمرد. 
 
او در پیام خود اظهار داشت : «ما در این نبرد، روی پای خود ایستاده‌ایم اما از حمایت همه افراد و گروه‌ها و‌ کشورهای آزاده‌ی جهان استقبال می‌کنیم. »
وی در  این پیام تأکید کرد: « اتحاد امروز ما ضامن آزادی و دموکراسی، و آبادی و رفاه ایران فرداست. با همبستگی ملی این رژیم ضحاکی را از پای در می‌آوریم؛ ایران را پس می‌گیریم و دوباره می‌سازیم.»
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©