زورم به خر نمى رسد؟!
به روز شده در      سه شنبه 23 مرداد 1403     -   Tuesday August 13 2024

بهداد جاودان
در داستانها آمده كه شخصيت كميك و معروف ادبيات فارسى در قرون اخير يعنى جناب ملّا نصرالدّين روزى پالان خر خود را روى زمين انداخته و با چماق به جان او افتاده بود! عابران با تعجّب و تمسخر از اين حركت ملّا پرسيدند كه علّت كتك زدن پالان از براى چيست؟! ملّا در جواب گفت: براى آنكه خَرم فرار كرده است. گفتند: خوب خر فرار كرده، چرا پالان را ميزنى؟ درجواب گفت: چون زورم به خر نمى رسد، امّا اين پالان در دسترس است و كتك خورش هم مَلَس. هرچه بزنم آخ هم نمى گويد!
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
تقريباً چند هفته قبل و در مراسم تحليف رئيس جمهور بيكاره و جديد جمهورى اسلامى شخصيت هاى درجه چهار و پنج از چند كشور به تهران آمدند تا در اين مراسم "عبادى، سياسى!"شركت كنند. از جمله آنها آقاى اسمائيل هنيّه، رهبر حماس بود كه همان شب و در قلب تهران و در يك منطقه كاملاً امنيتى به تير غيب گرفتار شد و به اتّفاق محافظش به ديدار حوريان شتافت. بگذريم كه هنوز بعد از چندین هفته معلوم نيست كه بمب بوده، موشك بوده، خودى زده يا  اين عمليات تر و تميز از سوى از ما بهتران و امدادهاى غيبى صورت گرفته است. امّا جمهورى اسلامى از همان لحظه اوّل با اعلام سه روز عزاى عمومى قول داد كه انتقام سختى در پيش است و اين بار زمين و زمان را به هم خواهيم دوخت و خاك اسرائيل را به توبره مى كشيم و چنين و چنان مى كنيم. 
 
دو هفته از اين قول هاى پوچ و توخالى گذشت و با نشان دادن عكس العمل سريع امريكا در اعزام ناوهاى هواپيمابر و بمب افكنهاى سنگين  و اسكادران هواپيماهاى شكارى و آماده باش تمام نيروها در منطقه به جمهورى اسلامى و حكومت ملّايان اخطار داد كه «اين توبميرى، از آن توبميرى ها نيست» و در صورت خطاى محاسباتى، بهاى سنگينى را خواهيد پرداخت.
اينجا بود كه ملّايان از خدا بي خبر به حربه قديمى روى آورده و درست مثل پايان جنگ با عراق كه مجبور شدند، طعم تلخ شكست و جام زهر را بنوشند و تلافى آنرا بر سر زندانيان بخت برگشته در زندانهاى ايران بياورند و بقولى بيش از هفت هزار نفر را در مدّتى كوتاه اعدام كنند، اين بار هم در عرض يك هفته گذشته چهل و هشت نفر را در زندانهاى  ايران و به جرمهاى مختلف به جوخه اعدام سپردند، كارى كه در عرض سى سال گذشته سابقه نداشته است. به زبان ساده چون زورشان به اسرائيل نمى رسد، دق دلى را سر زندانيان بخت برگشته در مى آورند و جمهورى اسلامى و حكومت ملّايان بار ديگر اين پيام واضح و روشن را به ملّت ايران و جهانيان داد كه تا وقتى نفس مى كشند از هيچ جنايتى فروگذار نخواهند كرد.
ياد و نام رضا رسائى و تمامى زندانيان در بند جاويد باد. 
 
نویسنده : بهداد جاودان 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©